Hoi,
Ik heb meerdere vragen waarop ik op het internet geen antwoord kon krijgen. M3 21 LFP 70k KM Batterij health 93%
Error code en Tesla SC claimt dat dit door een 3th party kabel komt
Context:
Ik heb in mijn m3 21 lfp een kabel die de kleine speakers activeert. Een paar maanden later (na wat software updates) kreeg ik de error ui_a112 USB device malfunction.
Nu claims Tesla SC dat dit door de 3th party kabel komt. Ze hebben de USB stick en port vervangen zonder succers, hun volgende stap zou zijn de MCU vervangen.
Vraag:
Ik las dat in de US Tesla SC moet kunnen bewijzen dat de error door die kabel komt en niet andersom. Is dit in Nederland ook zo?
Error code en Tesla SC wil dit niet oplossen
Context:
Sindsdat ik eigenaar van mijn auto ben krijg ik UI_a161 E-call temporarily unavailible. Deze melding komt 1 tot 2x per dag. Ondertussen zijn er 2/3 SC bezoeken geweest om dit op te lossen maar SC kan er geen oplossing voor vinden.
Vraag:
Is deze error code normaal? "hoort dit er gewoon bij"? Hoe kan ik dit oppakken met Tesla SC?
Error code charge port
Context:
Paar weken geleden en vandaag krijg ik de volgende error code CP_a054 en PCS_a022. Dit na het inbrengen van de tesla wallconnector gen 2 in de charge port. Laden lukt dan niet, wel als ik de mobile connector er in doe.
Vraag:
Eerst maar een SC afspraak starten hiervoor..
Ik heb meerdere vragen waarop ik op het internet geen antwoord kon krijgen. M3 21 LFP 70k KM Batterij health 93%
Error code en Tesla SC claimt dat dit door een 3th party kabel komt
Context:
Ik heb in mijn m3 21 lfp een kabel die de kleine speakers activeert. Een paar maanden later (na wat software updates) kreeg ik de error ui_a112 USB device malfunction.
Nu claims Tesla SC dat dit door de 3th party kabel komt. Ze hebben de USB stick en port vervangen zonder succers, hun volgende stap zou zijn de MCU vervangen.
Vraag:
Ik las dat in de US Tesla SC moet kunnen bewijzen dat de error door die kabel komt en niet andersom. Is dit in Nederland ook zo?
Error code en Tesla SC wil dit niet oplossen
Context:
Sindsdat ik eigenaar van mijn auto ben krijg ik UI_a161 E-call temporarily unavailible. Deze melding komt 1 tot 2x per dag. Ondertussen zijn er 2/3 SC bezoeken geweest om dit op te lossen maar SC kan er geen oplossing voor vinden.
Vraag:
Is deze error code normaal? "hoort dit er gewoon bij"? Hoe kan ik dit oppakken met Tesla SC?
Error code charge port
Context:
Paar weken geleden en vandaag krijg ik de volgende error code CP_a054 en PCS_a022. Dit na het inbrengen van de tesla wallconnector gen 2 in de charge port. Laden lukt dan niet, wel als ik de mobile connector er in doe.
Vraag:
Eerst maar een SC afspraak starten hiervoor..