Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaring parkeerrobot / Serva Ray

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vlieg binnenkort vanaf Düsseldorf en meestal neem ik daar een First Class parkeerplek. Hierbij moet je je auto in een vak rijden en wordt deze door een parkeerrobot op een mooi plekje neer gezet. Nu is het voor mij de eerste keer dat ik dit met m'n Model 3 doe. Het lijkt mij voor de hand liggend dat ik het alarm en hellingdetectie uit moet schakelen. Maar vraag mij dus af of er iemand ervaring heeft? Zijn er redenen om het niet te doen en de auto lekker ouderwets in een parkeervak te zetten?

 
Ik vlieg binnenkort vanaf Düsseldorf en meestal neem ik daar een First Class parkeerplek. Hierbij moet je je auto in een vak rijden en wordt deze door een parkeerrobot op een mooi plekje neer gezet. Nu is het voor mij de eerste keer dat ik dit met m'n Model 3 doe. Het lijkt mij voor de hand liggend dat ik het alarm en hellingdetectie uit moet schakelen. Maar vraag mij dus af of er iemand ervaring heeft? Zijn er redenen om het niet te doen en de auto lekker ouderwets in een parkeervak te zetten?


Alarm stopt na ca. 30 seconden, lekker aan laten staan (wettelijk verplicht, je buren zijn je dankbaar :))
Er zijn heel veel auto's met alarm en hellingdetectie, zeker de auto's die hier gebruik van maken ;)
 
E6721F72-7D1E-4A45-9BE3-FA3C650F8855.png
Volgens mij tilt de robot niet onder het Chassis maar klemt hij tussen de banden.