Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag opgebeld door mijn contactpersoon.
Rijbewijs meebrengen is voldoende en voor de rest moet ik niets meer doen.
Ze sturen de papieren zelf op naar mijn verzekeringsmaatschappij en mijn eindfactuur is opgesteld maar moet nog verschijnen in mijn account.
Op 28/08 zal mijn auto bij mijn afleverpunt in Sint Martens Latem staan maar dan moeten ze daar de auto nog afleverklaar maken.
 
  • Informative
Reactions: gelden
Bedankt voor je interesse. Nope, hij heeft niet meer opnieuw gebeld. Heb em net weer een mailtje gestuurd....
Hier in België staan maar liefst zes blauwe met wit interieur in inventaris waarvan 4 met 19' velgen dus jou combinatie.
Wel allemaal met trekhaak maar ik zou die erbij nemen om niet langer te moeten wachten.
Ik heb dit ook zo meegegeven in mijn mail naar Tesla, weet eigenlijk niet als het nu ene is met of zonder trekhaak waarvan ik een VIN heb.
 
  • Love
Reactions: TomVanZummeren
Hier in België staan maar liefst zes blauwe met wit interieur in inventaris waarvan 4 met 19' velgen dus jou combinatie.
Wel allemaal met trekhaak maar ik zou die erbij nemen om niet langer te moeten wachten.
Ik heb dit ook zo meegegeven in mijn mail naar Tesla, weet eigenlijk niet als het nu ene is met of zonder trekhaak waarvan ik een VIN heb.
hier idem. Toen ik aangaf dat eentje uit voorraad met trekhaak ook goed was, kreeg ik ineens een vin. Maar ik heb toch het vermoeden dat dat een auto zonder trekhaak is. Al zou een trekhaak best welkom zijn...
 
Hier in België staan maar liefst zes blauwe met wit interieur in inventaris waarvan 4 met 19' velgen dus jou combinatie.
Wel allemaal met trekhaak maar ik zou die erbij nemen om niet langer te moeten wachten.
Ik heb dit ook zo meegegeven in mijn mail naar Tesla, weet eigenlijk niet als het nu ene is met of zonder trekhaak waarvan ik een VIN heb.
In Nederland ook! Precies 4 in mijn combi, alleen met trekhaak. Wil die best nemen als ie dat aanbiedt maar hij belt maar niet terug!
 
Het ziet er naar uit dat de Triumph Ace wat vertraging heeft opgelopen.
upload_2019-8-1_9-16-7.png
 
Boot nr 2, de Glovis Champion, vaart morgenmiddag door het Panamakanaal. Nou ja, vaart....boten worden (gedeeltelijk) met treintjes door het kanaal getrokken...zelf een keer live mogen bekijken;)
 
Last edited: