Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Van alle getallen die je kunt vinden, pak je gewoon de laagste. Dan ben je gedekt, en minder is beter in verzekeringsland. wel even bewijsje maken, screenshot of zo.

Ik weet niet of het zo eenvoudig werkt in verzekeringsland. Doorgaans betaal je minder bij een lager vermogen, maar uiteindelijk loopje meer risico met een hoger vermogen (anders zou je niet meer betalen bij hoger vermogen). Kan best zijn dat de verzekering daar achteraf moeilijk over gaat doen bij een schade.
Ik heb zelf overigens het vermogen niet opgegeven aan de verzekeringsmaatschappij. Die controleren het zelf op basis van type auto en/of kenteken bij de RDW.
 
Vandaag is door de leasemaatschappij mijn SR+ besteld. Leveringsindicatie volgens Tesla is vandaag van maart naar mei gegaan helaas. Ik houdt jullie op de hoogte wanneer er een VIN zichtbaar is (al dan niet in de sourcecode). Dit zal mijn 2e model 3 worden. Van 2019-2020 een LR gereden bij mijn vorige werkgever nu dus de overstap naar een SR+.

Bestelde configuratie:
2021 Model 3 SR+ Solid Black / Black interieur / 18inch Aero / Enhanced Autopilot / Rear seated heating