Het selecteren van audiobron doe ik altijd via het rechter scroll-wieltje op het stuur. Snel en simpel
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Néé hè!
Kreeg ik net weer de melding op de IPhone "Waking up your Tesla. This may take a few minutes".
Goed idee. Ben dat alleen niet gewend, en standaard wordt (bij mij) het panoramadak met het rechter scrollwieltje bediend. Kun je dat eigenlijk instellen, wat het scrollwieltje standaard bedient? Eerlijk gezegd gebruik ik de scrollwieltjes zelden.Het selecteren van audiobron doe ik altijd via het rechter scroll-wieltje op het stuur. Snel en simpel
Goed idee. Ben dat alleen niet gewend, en standaard wordt (bij mij) het panoramadak met het rechter scrollwieltje bediend. Kun je dat eigenlijk instellen, wat het scrollwieltje standaard bedient? Eerlijk gezegd gebruik ik de scrollwieltjes zelden.
Goed idee. Ben dat alleen niet gewend, en standaard wordt (bij mij) het panoramadak met het rechter scrollwieltje bediend. Kun je dat eigenlijk instellen, wat het scrollwieltje standaard bedient? Eerlijk gezegd gebruik ik de scrollwieltjes zelden.
Thanks, straks even uitproberen.Dat kun je kiezen door het betreffende scroll wieltje aan te klikken. In de zomer Pano, in de winter gebruik ik het voor de display intensiteit. Dat laatste zou overigens in 7.1 beter aangepast aan de omstandigheden moeten zijn.
Dat is dus ook nieuw in 7.1! Als je route hebt ingesteld en je dreigt bij de snelheid die je rijdt niet te arriveren (of onder 0 uit te komen) dan krijg je de nieuwe melding "Stay below xxx km/h to reach destination". Is even wennen want als je reageert door de snelheid aan te passen schakelt de melding vlot weer om naar wat we anders hadden: het geplande percentage energie wat nog in de accu zit bij aankomst.Vandaag de batterij van plm 98 pct naar 0 gereden. De indicator voor SoC bij aankomst gaf bij aanvang van de terugreis eerst 7pct aan. Tevens adviessnelheid. Toen ik daar niet naar luisterde, verdween het percentage en bleef alleen een uitroepteken staan. Dat Is niet fijn, want dan weet je niet of je op schema ligt voor leegrijden. Hele weg plm 20 km/u boven adviessnelheid gereden, en met +2 range thuisgekomen.
Kan ook zijn dat je verbonden bent op een Wifi waarop je moet inloggen. Heb ooit tijdens het wachten op een (Telenet) hotspot ingelogd. Daarna vaak problemen met 'waking car' omdat de Tesla op de public hotspot van de buren geconnecteerd was ipv mijn eigen Wifi. Bij Wifi Settings kan je deze hotspot verwijderen en daarna werkte het weer perfect.Ik heb van die 'Waking up Tesla' melding alleen maar last als de auto net te ver weg staat maar toch via wifi is verbonden. Het wifi signaal is dan te slecht om te communiceren... Misschien bij jou ook aan de hand? Buren die een nieuwe router of extender hebben geinstalleerd die voor interferentie zorgt? Of hangt je auto aan 3G?
O jee... :wink:Hmmm.... Ik vind de aanpassing dat je nu het achterklepje van de sleutel ingedrukt moet houden om de kabel te ontgrendelen toch best erg onpraktisch (understatement).
Het verstoort een ander proces (als je net je achterklep dicht laat gaan stopt dat) en sowieso snap ik niet dat je voor een proces wat je altijd snel-snel wilt doen, je 2 seconden lang een een toets ingedrukt moet houden.
Doe dan bijvoorbeeld: frunk klep knopje 2 indrukken voor ontgrendelen laadklep en één keer lang voor frunk ontgrendelen.
(Ik zal wel weer de enige zijn die me hier aan stoort