Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
fc6f7f7821b9bdafefb4ce651cf33295.jpg


Vergat plaatje.

Wat mij stoort is dat die vrachtwagen eruit ziet alsof hij rechts zo de berm in gaat rijden. Het perspectief klopt gewoon niet.
 
Wat mij stoort is dat die vrachtwagen eruit ziet alsof hij rechts zo de berm in gaat rijden. Het perspectief klopt gewoon niet.

Ik kan me iets bij deze platte weergave voorstellen; het perspectief veranderd afhankelijk van de afstand tussen jou en de vrachtwagen. Komt vast nog wel eens.
Autorijden wordt wel steeds meer een computerspelletje zo.
 
Oh, niet aan gedacht. Even in de handleiding gekeken... daar staat het niet in beschreven. Maar op het plaatje (van het dashbord) brandt wel de richtingaanwijzer.... Ik ga het proberen!

hij doet het keurig aan beide kanten. daarnet een aantal keer geprobeerd op fde parking van het kerkhof.

wel grappig, na de vierde keer kwam een dame afgelopen om haar auto te verplaatsen. Ik kan kan me voorstellen dat het van op afstand een stom zicht was. Op gans de parking stonden slechts een 5 tal auto's. Moet die tesla nu net willen gaan parkeren op die ene plaats tussen twee auto's en dan moet ie nog 4 maal proberen en telkens een blokje rond rijden en al de lege parkeerplaatsen voorbij rijden.:biggrin:

nogmaals, hij deed het wel keurig. alleen draait hij dikwijls de wielen tijdens volledige stilstand

traag er voorbij rijden, maar niet te traag. Hem in achteruit zetten en op de "P" drukken en genieten.
 
Ik heb van die 'Waking up Tesla' melding alleen maar last als de auto net te ver weg staat maar toch via wifi is verbonden. Het wifi signaal is dan te slecht om te communiceren... Misschien bij jou ook aan de hand? Buren die een nieuwe router of extender hebben geinstalleerd die voor interferentie zorgt? Of hangt je auto aan 3G?

Qua plek van de auto, WiFi-signaal (op 1m van de auto, dus zeer sterk signaal) niets gewijzigd t.o.v. eerder probleemloze WiFi-contact. En niet via 3G dus in dit geval.
Maar vandaag geen probleem meer gehad. Ik houd het vooralsnog maar op de Teslas-servers...
 
[WIKI][/WIKI]
Dat kun je kiezen door het betreffende scroll wieltje aan te klikken. In de zomer Pano, in de winter gebruik ik het voor de display intensiteit. Dat laatste zou overigens in 7.1 beter aangepast aan de omstandigheden moeten zijn.
Grappig.:smile: Dat doe ik ook. 's Winters het dak zelden op, maar wel behoefte om de lichtintensiteit te wijzigen bij het donkere weer en zomers andersom.:biggrin:
 
Ik dacht dat ik laatst iemand iets hoorde noemen hier over dat hij de notificatie van de 7.1 update nog niet in de mobiele app zag maar wel in iets van een "berichtencentrum".
Iemand enig idee wat hiermee bedoeld wordt? Want ik zie zowel in de tesla-app op android als op de mijn-tesla site niet iets van een berichtencentrum staan.
 
Ik dacht dat ik laatst iemand iets hoorde noemen hier over dat hij de notificatie van de 7.1 update nog niet in de mobiele app zag maar wel in iets van een "berichtencentrum".
Iemand enig idee wat hiermee bedoeld wordt? Want ik zie zowel in de tesla-app op android als op de mijn-tesla site niet iets van een berichtencentrum staan.
Misschien het berichtencentrum op een iPhone? De meldingen die je kunt terughalen door van boven af omlaag te swipen?
 
Vanavond flinke files op de A4 en ringweg A10, verbazingwekkend hoe goed de autopilot het in de file doet.
Je hoeft gewoonweg zelf echt niets meer te doen, en ik ga dan ook maar Spotify uitpluizen, wat foto's nemen etc...
Zodra er dan weer wel zelf gereden kan worden merk ik dat ik weer flink moet omschakelen, en is het echt even wennen dat ik weer zelf moet opletten en reageren.