Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Software update is complete at 11:00 !!!

- - - Updated - - -

Jammer dat Summon bij mij niet gaat werken. De afstand tussen de garage en voordeur is 36 meter.

Hoe bedoel je, hij hoeft niet door de voordeur toch? Als hij recht voor de garage staat kun je hem met de app toch laten inparkeren? Hij rijdt alleen niet meer dan 12 meter. Minder kan ook, dat stel je dan in.
 
Hoe bedoel je, hij hoeft niet door de voordeur toch? Als hij recht voor de garage staat kun je hem met de app toch laten inparkeren? Hij rijdt alleen niet meer dan 12 meter. Minder kan ook, dat stel je dan in.

Het zou ideaal zijn als hij de hele tuin door zou kunnen rijden en zichzelf in de garage achterin kan parkeren. Nu staat hij bij de voordeur 's nachts.
Maar het is niet de moeite waard als ik zelf door de tuin naar achteren moet lopen zodat de auto het laatste stukje zelf kan doen.
Ik heb ook een garage aan het huis, maar die staat natuurlijk vol met fietsen, kasten, oud papier en meer van dat soort dingen.
 
wat een luxe problemen Paul :smile: :biggrin:

Het zou ideaal zijn als hij de hele tuin door zou kunnen rijden en zichzelf in de garage achterin kan parkeren. Nu staat hij bij de voordeur 's nachts.
Maar het is niet de moeite waard als ik zelf door de tuin naar achteren moet lopen zodat de auto het laatste stukje zelf kan doen.
Ik heb ook een garage aan het huis, maar die staat natuurlijk vol met fietsen, kasten, oud papier en meer van dat soort dingen.
 
Update klaar, summon werkt via de app, leuk!
Maar ik dacht dat het ook via de fob gedaan kon worden alleen dat lijkt niet te werken of ligt dat aan mij?

Bij mij is het niet overtuigend. Steeds melding dat hij niet binnen bereik van Fob is of melding dat Summon niet beschikbaar is.

Het is één keer gelukt om hem naar buiten te laten rijden. Naar binnen durft hij niet. Is wel smal maar ook als ik hem er recht voor zet doet hij het niet.

Wij hebben ook alleen maar de dodemansknop terwijl in US dat een optie is.

Eerst ervaring dus wat teleurstellend.
 
Update net binnen. Krijg Summon echter niet voor elkaar. Als ik buiten de auto sta geeft de app steeds summon stopping. Van binnen uit de auto wordt aangegeven (nadat het stuur even kort draait) autopark niet beschikbaar.

Groeten,
GVW
 
Update net binnen. Krijg Summon echter niet voor elkaar. Als ik buiten de auto sta geeft de app steeds summon stopping. Van binnen uit de auto wordt aangegeven (nadat het stuur even kort draait) autopark niet beschikbaar.

Groeten,
GVW

Ik heb nog niet eerder na een update gewild dat ik hem terug kon zetten. Maar summon is heel moeilijk te gebruiken omdat hij steeds aangeeft dat er ofwel geen verbinding mogelijk is, ofwel zeurt op de keyfob die in bereik moet zijn terwijl ik naast de auto sta.
Het zal de beta zijn en hopelijk wordt het beter en krijgen we ook de optie om die dodemansknop niet te hoeven gebruiken.


Maar...... heeft iemand al gereden met deze update? Bij de releasenotes staat iets over regenerative breaking en ik dacht dat men die wat pittiger zou maken. Maar neen, hij doet nu bijna niets meer. Was het zo dat je, als je met vijftig aan komt rijden bij een stoplicht je met de regen bijna stil kon komen, nu knalt hij gewoon door.

Dit is echt een enorme achteruitgang en betekent dat je veel meer de remmen moet gebruiken.

Hebben anderen ook deze ervaring?
 
Ik heb nog niet eerder na een update gewild dat ik hem terug kon zetten. Maar summon is heel moeilijk te gebruiken omdat hij steeds aangeeft dat er ofwel geen verbinding mogelijk is, ofwel zeurt op de keyfob die in bereik moet zijn terwijl ik naast de auto sta.
Het zal de beta zijn en hopelijk wordt het beter en krijgen we ook de optie om die dodemansknop niet te hoeven gebruiken.


Maar...... heeft iemand al gereden met deze update? Bij de releasenotes staat iets over regenerative breaking en ik dacht dat men die wat pittiger zou maken. Maar neen, hij doet nu bijna niets meer. Was het zo dat je, als je met vijftig aan komt rijden bij een stoplicht je met de regen bijna stil kon komen, nu knalt hij gewoon door.

Dit is echt een enorme achteruitgang en betekent dat je veel meer de remmen moet gebruiken.

Hebben anderen ook deze ervaring?

Ik hoop dat dat niet zo is. Ik ben ook een groot aanhanger van remmen op de motor. Het geeft veel meer voldoening. Als ik in mijn oude ICE stap heb ik nu de grootste moeite om niet op stilstaande voorgangers te knallen.:scared:

- - - Updated - - -

wat een luxe problemen Paul :smile: :biggrin:

Het leven is zwaar
 
Net 40 minuten gereden om de streepjes weg te rijden bij regen. Dan doet hij wel iets beter maar voor mijn gevoel nog niet zoals het was. Benieuwd wat anderen ervaren.
Versie 2.12.126 toch? Die heb ik sinds vorige week donderdag. Niks gemerkt aan de re-gen. En in de release notes staat er bij mij ook niets over. Zou het specifiek voor de AP versies anders zijn?
 
Net 40 minuten gereden om de streepjes weg te rijden bij regen. Dan doet hij wel iets beter maar voor mijn gevoel nog niet zoals het was. Benieuwd wat anderen ervaren.

Inderdaad Hans, hier hetzelfde - lijkt wel of de regen bij 50+ km/u beduidend minder is? Heb summon net ook even getest en deel je ervaring. Die deed het alleen toen ik daadwerkelijk in de auto zat maar volgens mij is dat nou net niet de bedoeling toch? :smile: