Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Deze morgen naar Almere gereden vanuit Belgie voor de installatie van mijn dashcam door Herbie.
Zit nu sinds gisteren op versie 2.24.86 en lijkt erop dat het probleem van het internet eindelijk is opgelost. Zowel van Belgie naar Nederland als omgekeerd had ik geen reset nodig om terug internet te krijgen. Overgang duurde ongeveer 4 minuten.
Hier dezelfde ervaring. Met 2.22.35 ben ik 8 keer de grens over gestoken. Alle 8 keer was 1 of meerdere resets nodig.
Vandaag met FW 2.24.86 twee keer de grens overgestoken en beide keren viel internet slechts enkele seconden tot een minuut weg. Geen reset meer benodigd. Je kon ook duidelijk zien dat hij switchte van LTE - 3G - E - geen signaal - E- 3G - LTE. Voorheen ging hij van LTE naar geen signaal en daar bleef hij op staan.

Ben er vooralsnog erg tevreden mee, aangezien we geregeld de grens oversteken.
 
Hier dezelfde ervaring. Met 2.22.35 ben ik 8 keer de grens over gestoken. Alle 8 keer was 1 of meerdere resets nodig.
Vandaag met FW 2.24.86 twee keer de grens overgestoken en beide keren viel internet slechts enkele seconden tot een minuut weg. Geen reset meer benodigd. Je kon ook duidelijk zien dat hij switchte van LTE - 3G - E - geen signaal - E- 3G - LTE. Voorheen ging hij van LTE naar geen signaal en daar bleef hij op staan.

Ben er vooralsnog erg tevreden mee, aangezien we geregeld de grens oversteken.
Ik zit sedert gisteren ook op 2.24.86. Jammer dat ik het nu pas hoor, anders had ik dit weekend eens de franse grens overgestoken.
 
Ik rij vrijdag de franse grens over, naar Lille. Daar is naar het schijnt een evenementje die avond.
(P.S. iemand nog tickets?)
;)

Ik ga ook vrijdag, vandaag nog 8 tickets kunnen kopen :)

Iemand die daar in de buurt van het stadion al is geweest en iemand die een veilige parking kan aanraden?
Heeft de Supercharger in Lille eventueel parkingplaatsen? Zou eventueel overwegen om hem daar dan te laten staan en via openbaar vervoer of taxi naar stadion te gaan. SuC zal in principe niet nodig zijn omdat ik normaal zonder problemen heen en weer geraak.
 
Momenteel zijn er al 7 de deur uit aan familie en vrienden (en nee niet verkocht voor woekerwinst, maar gewoon de prijs dat ik betaald heb) Heb nog 1 ticket over maar daarvan staan er 2 in de wachtrij. Deze die de eerste optie heeft genomen laat me uiterlijk morgen iets weten. De kans dat die nog vrij komt is vrij klein .... Anders graag!