Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
inderdaad aan de verkeerde kant. aan de andere kant is er kans dat je bij het kruisen van elkaar,de sticker nog kan zien.:rolleyes:
en ook niet in het zwarte deel. en ja, bij ons komt de ruitenwisser niet in dat deel.
Er is echt wel een ganse studie aan voorafgegaan om de beste plek te bepalen...
 
  • Funny
Reactions: dvroegop
inderdaad aan de verkeerde kant. aan de andere kant is er kans dat je bij het kruisen van elkaar,de sticker nog kan zien.:rolleyes:
en ook niet in het zwarte deel. en ja, bij ons komt de ruitenwisser niet in dat deel.
Er is echt wel een ganse studie aan voorafgegaan om de beste plek te bepalen...
Ik rijd doorgaans autobaan dus daar valt weinig te spotten; het gaat toch met name om herkenbaarheid bij SuC's?
 
inderdaad aan de verkeerde kant. aan de andere kant is er kans dat je bij het kruisen van elkaar,de sticker nog kan zien.:rolleyes:
en ook niet in het zwarte deel. en ja, bij ons komt de ruitenwisser niet in dat deel.
Er is echt wel een ganse studie aan voorafgegaan om de beste plek te bepalen...
Ik hou van goeie argumenten en hang hem aan de bestuurderszijde vanwege de ruitenwissers, niet vanwege de regels
 
  • Like
Reactions: S-19910 and Xfrank
Hoe weet je nu dat het jou oplader is ? Zeg ik tegen een van mijn jongens. Nou, ik heb er een sticker opgeplakt die in de keuken lag :eek::confused:

IMG_8228.JPG