Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Als het goed is heeft hij vandaag mijn enveloppe ontvangen (met beroep op beginnersgreencard, was nog voordat de antwoorden op het forum verschenen). Overigens heb ik hier thuis de stickerpromotie schijnbaar goed gedaan. Vanmiddag even de SuC uitgetest in Dordrecht om die ervaring ook te hebben (leuk met 510km/h laden), en in die tijd zo'n 8 andere Tesla's gezien. En geen eentje met sticker tot verontwaardiging van mijn vrouw :)
De Postbus wordt alleen op werkdagen geleegd, het kan dus zomaar zijn dat de andere acht Tesla's ook nog op stickers aan het wachten zijn. Leg dat nog even uit aan je vrouw, en doe er mijn excuses bij? Je kunt meteen bevestigen dat de stickers inmiddels onderweg zijn. Dat je zelf al met je nieuwe Tesla bent gaan rijden zónder stickers snap ik trouwens ook niet goed, maar morgen is 't ie dan echt Helemaal Af. Enjoy!
 
Nooit wilde ik een sticker op mijn auto, en ergerde ik mij aan de garage die ongevraagd zijn sticker achterop plakte (of zelfs zomaar mijn complete kentekenplaathouder verving voor eentje met zijn reklame). Ook vond ik mijn auto na bezoek aan een pretpark steevast terug met een sticker op de achterruit. Tolstickers van bijvoorbeeld Oostenrijk plakte ik vanwege de verplichting heel lichtjes op de voorruit, zodat hij er na de vakantie meteen weer van af kon. En ik heb altijd geweigerd een Peugeot te kopen, zolang de fabrikant daar metersgroot op de achterruit schreeuwt dat je je lekkerder (zou) voelen in een Peugeot.

Maar gezien het prachtige enthousiasme hier voor de TMC Benelux sticker, ben ik overstag :D . Zojuist de SAE op de post gedaan naar Keezje!
 
Nooit wilde ik een sticker op mijn auto, en ergerde ik mij aan de garage die ongevraagd zijn sticker achterop plakte (of zelfs zomaar mijn complete kentekenplaathouder verving voor eentje met zijn reklame). Ook vond ik mijn auto na bezoek aan een pretpark steevast terug met een sticker op de achterruit. Tolstickers van bijvoorbeeld Oostenrijk plakte ik vanwege de verplichting heel lichtjes op de voorruit, zodat hij er na de vakantie meteen weer van af kon. En ik heb altijd geweigerd een Peugeot te kopen, zolang de fabrikant daar metersgroot op de achterruit schreeuwt dat je je lekkerder (zou) voelen in een Peugeot.

Maar gezien het prachtige enthousiasme hier voor de TMC Benelux sticker, ben ik overstag :D . Zojuist de SAE op de post gedaan naar Keezje!
Ook bij mij is de TMC sticker de eerste die sinds jaren op een auto komt. Zelfs de kentekenplaathouders van Tesla hebben de afvalbak van binnen gezien ;)
 
Leg dat nog even uit aan je vrouw, en doe er mijn excuses bij?

Gedaan, verklaart wel een hele hoop. En excuses is overdreven, toch? We weten allemaal dat mensen bij vrijwilligerswerk weleens steken laten vallen :)

Je kunt meteen bevestigen dat de stickers inmiddels onderweg zijn.

Thanx!

Dat je zelf al met je nieuwe Tesla bent gaan rijden zónder stickers snap ik trouwens ook niet goed, maar morgen is 't ie dan echt Helemaal Af. Enjoy!

Excuses! Er zijn ook zoveel ongeschreven regels dat het als beginneling lastig is alles goed te doen. Misschien een idee voor het 'ongeschreven regels draadje'?
 
  • Funny
  • Like
Reactions: robertvg and Keezje
IMG_2718.JPG


gelukkig heb ik de stickers nog niet op kunnen plakken, anders had ik al nieuwe moeten aanvragen...
maar gelukkig hebben ze bij carglass Amsterdam al ervaring met 1 MX voorruitvervanging :D
 
Daar stond het al. Ben jij dus diegene die de ongestelde vraag niet hebt beantwoord door het vooraf bekendgemaakte ontbrekende antwoord weg te laten uit het missende formulier :mad:

Heb het even gecheckt, maar je krijgt pas na 100 posts toegang tot het ongeschreven regels draadje. Wat overigens in post #143 van dat draadje wordt uitgelegd heb ik via via begrepen.
Nogmaals excuses en ik stel dan maar voor dat je een aan jezelf geadresseerde enveloppe mijn kant op stuurt. Dan zal ik de stickers retour sturen tot het moment dat ik er recht op heb, overigens samen met het missende formulier en ontbrekende antwoord. Lijkt me niet meer dan redelijk.

(Vrouw ondertussen op achtergrond: wat zit je toch de hele tijd op dat forum? Heb je zoveel vragen? De Tesla doet het toch gewoon goed?) :))
 
Nooit wilde ik een sticker op mijn auto, en ergerde ik mij aan de garage die ongevraagd zijn sticker achterop plakte (of zelfs zomaar mijn complete kentekenplaathouder verving voor eentje met zijn reklame). Ook vond ik mijn auto na bezoek aan een pretpark steevast terug met een sticker op de achterruit. Tolstickers van bijvoorbeeld Oostenrijk plakte ik vanwege de verplichting heel lichtjes op de voorruit, zodat hij er na de vakantie meteen weer van af kon. En ik heb altijd geweigerd een Peugeot te kopen, zolang de fabrikant daar metersgroot op de achterruit schreeuwt dat je je lekkerder (zou) voelen in een Peugeot.

Maar gezien het prachtige enthousiasme hier voor de TMC Benelux sticker, ben ik overstag :D . Zojuist de SAE op de post gedaan naar Keezje!
Herkenbaar. Heb precies hetzelfde en zelfs erger. Van de S destijds zelfs de aanduidingen verwijderd, omdat ik dat storend vond. Wel in het verleden een groene milieusticker op de voorruit gehad. Die is met het vervangen van de voorruit ook niet teruggeplaatst. Ben er nog steeds niet overheen en heb dus ook niets besteld.. Sorry.
 
Herkenbaar. Heb precies hetzelfde en zelfs erger. Van de S destijds zelfs de aanduidingen verwijderd, omdat ik dat storend vond. Wel in het verleden een groene milieusticker op de voorruit gehad. Die is met het vervangen van de voorruit ook niet teruggeplaatst. Ben er nog steeds niet overheen en heb dus ook niets besteld.. Sorry.

Geeft niet - moet ook een beetje exclusief blijven natuurlijk -;)
 
  • Funny
Reactions: is3