Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren waren ze op in Urmond :( maar ik heb mijn Tesla nog niet dus ik kan wachten :)

Komen de stickers nog naar Amsterdam?

had gehoopt mijn sticker in Apeldoorn te kunnen ophalen....snik..zakje is leeg...

Ja....Amsterdam o_O graag..o_O

Apeldoorn is leeg....nouja, qua stickers dan.
Klaarblijkelijk supercharge ik te weinig om kans te maken op een setje. ;)

Misschien een stomme vraag, maar aangezien ik na bijna 2 maanden Tesla rijden nog steeds Supercharger-maagd ben en het er niet naar uit ziet dat ik er de komende tijd er eentje zal aandoen, kan de forumsticker ook per post toegestuurd worden?

Dacht ze net eindelijk te kunnen bemachtigen omdat ik even moest vullen in dort, blijkt dat daar niks meer ligt helaas!:(

Vandaag goed nieuws ontvangen.:)
Bij één van de verdelers zijn nog 30 setjes opgedaagd.
Een dezer dagen, beetje afhankelijk van weer en van mijn reismaatje, maak ik nog eens een rondje Dordrecht - Amsterdam - Apeldoorn - Urmond.
Forum blijven volgen ! ;):p
 
Ik den niet dat ik er speciaal voor ga omrijden
Het is toch iets met die Tesla-newbies tegenwoordig he...
Dat zit niet meer ongeduldig te wachten op een auto, dat is spaarzaam met zijn kilometers, dat zoekt geen redenen om extra om te rijden,... Waar gaat dat naartoe, straks gaan ze nog fier zijn op het feit dat ze er niet meer zelf mee moeten rijden.
 
Het is toch iets met die Tesla-newbies tegenwoordig he...
Dat zit niet meer ongeduldig te wachten op een auto, dat is spaarzaam met zijn kilometers, dat zoekt geen redenen om extra om te rijden,... Waar gaat dat naartoe, straks gaan ze nog fier zijn op het feit dat ze er niet meer zelf mee moeten rijden.
Idd, ze zouden beter een voorbeeld nemen aan de oudgedienden hier die op een blauwe maandag voor de lol even naar Tsjechië en terug rijden met een pluchen beer :-D
 
51.626611,4.870014
Nog 5 setjes in Oosterhout.
20171108_110041.jpg