Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
De UK groep heeft ook stickers gemaakt.
Vind die van @Xfrank stukken mooier (en de plaatsingsinstructie ook)

View attachment 261322

Ik heb wel stickers...maar kan de plaatsinginstructie niet vinden. Al aardig wat keren heen en weer gelopen om alle MS en MX te bekijken maar helaas nog niemand van TMC gevonden. Dat is trouwens niet helemaal waar. 1 persoon die hem achter op de kenteken had geplakt maar wist ook niet waar de 2e sticker moet komen. Wie wil de plaatsinginstructies nog even herhalen....en dan vooral die voor de X
 
Ik heb wel stickers...maar kan de plaatsinginstructie niet vinden. Al aardig wat keren heen en weer gelopen om alle MS en MX te bekijken maar helaas nog niemand van TMC gevonden. Dat is trouwens niet helemaal waar. 1 persoon die hem achter op de kenteken had geplakt maar wist ook niet waar de 2e sticker moet komen. Wie wil de plaatsinginstructies nog even herhalen....en dan vooral die voor de X
zie post 101 in dit draadje. voorbeeld op een MS
vooraan is voor de MX dezelfde plaats. achteraan op de MX weet ik zelf niet;)
 
Mijn stickers zitten er nu een maand op. Bij die op de voorruit laat t bovenste lamineerlaagje los:eek:. Straks wordt ik niet meer herkend als Tesla-freak. Kan ik nog ergens een reserve sticker scoren?
Oeps, gaan de wissers er telkens over?
hier en daar zal wel nog een setje te vinden zijn en indien niet, dan zal ik hier nog eens grondig zoeken voor u;)
 
  • Like
Reactions: HWS
Jolly good, guess I'm one of you now. Thanks @Xfrank voor de "begeleiding" :D

En ja, dat zijn Ultra Whites. Livin' on the edge :cool:
 

Attachments

  • tmc.jpg
    tmc.jpg
    201.2 KB · Views: 48