Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kwam gisteren met mijn nieuwe wagen bij mijn eerste eigen SuC bezoek de eerste Tesla tegen met een forumsticker. XFrank in hoogsteigen persoon met zijn Red Sonja ! :)

Toch wel een unicum :
- bij je eerste SuC-bezoek, bij het binnenrijden meteen een TMC-Tesla spotten !
ik heb sinds het begin van de stickeractie al vele suc-bezoekjes achter de rug, nog geen enkele gespot (buiten geplande dan)
- én dan meteen die van de sticker-initiator
- en ook het eerste actieve TMC-forumlid welk ElonBear op de X-max-tour tegenkwam.
(we hadden voordien nog wel enkele stille lezers ontmoet)
:cool:
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Ok ;) wordt dus een roadtrip vanuit Friesland zodra ik m heb !
Dat kan maar zo meevallen :) Anderhalve week geleden bij de SuC in Drachten de mijne gescoord. Er lagen nog wel een paar setjes.De exacte plek kun je vinden op de foto die een paar pagina's terug door de transporteurs geplaatst is.

Dank voor de stickers!

2018-01-01 12.35.27.jpg

2018-01-01 12.35.43.jpg
 
Last edited:
  • Like
  • Love
Reactions: Xfrank and S-19910
Ah ik heb het hele verstop circus gemist!! Sjees, enige topic wat ik dus niet doorgespit heb afgelopen jaren....ik kom bijna nooit bij een SuC in Nederland, maar bij volgende geplande bezoek, moet ik dus even hier checken voor de laatste status. Liggen ze nou ook in Amsterdam? Daar kom ik morgen langs..
 
Toch wel een unicum :
- bij je eerste SuC-bezoek, bij het binnenrijden meteen een TMC-Tesla spotten !
ik heb sinds het begin van de stickeractie al vele suc-bezoekjes achter de rug, nog geen enkele gespot (buiten geplande dan)
- én dan meteen die van de sticker-initiator
- en ook het eerste actieve TMC-forumlid welk ElonBear op de X-max-tour tegenkwam.
(we hadden voordien nog wel enkele stille lezers ontmoet)
:cool:

Klopt. Vind het nog altijd jammer dat ik niet een kwartier eerder aankwam om kennis met jullie te maken. Wou jou nog bedanken voor de input ivm mijn electriciteitsaansluiting (de Chimay staat nog altijd koud) en Frank voor de snij-file van het Tesla-logo voor in onze garage en voor op mijn aanhangwagen.... en de TMC stickertjes, uiteraard.
 
  • Like
Reactions: Xfrank and S-19910
Klopt. Vind het nog altijd jammer dat ik niet een kwartier eerder aankwam om kennis met jullie te maken. Wou jou nog bedanken voor de input ivm mijn electriciteitsaansluiting (de Chimay staat nog altijd koud) en Frank voor de snij-file van het Tesla-logo voor in onze garage en voor op mijn aanhangwagen.... en de TMC stickertjes, uiteraard.
Wellicht hier in de herkansing Het is weer zover: de TMC nieuwjaarsborrel 12 januari 2018, in de buurt van Nieuwegein NL