Hans Noordsij
Well-Known Member
Ik zou in ieder geval afwachten tot dit daadwerkelijk gebeurt. Het dan voorleggen aan Tesla en pas als dit onredelijk/niet wordt opgelost hier op het forum om advies vragen. Als zich dit steeds meer zou gaan voordoen en Tesla in alle gevallen zou blijven weigeren problemen in redelijkheid op te lossen, zou ik hier op het forum gaan blazen. Maar goed, wie ben ik...
Mee eens. Voor zover ik heb ervaren heeft Tesla de intentie om veel verder te gaan in haar service aan de klanten dan welke aanbieder dan ook. Dat doen ze ook met alle andere zaken zoals de SuC uitrol. Om eerlijk te zijn heb ik er vertrouwen in dat in zo'n geval het gewoon wordt opgelost in goed overleg.
Ik heb dat ook met mijn eigen klanten. Dat betekent ook dat er dus minimaal iets is vastgelegd en ik dat liever gezegd ook niet doe. De basis van elke samenwerking is vertrouwen. Er moet wel het één en ander vastgelegd worden, dat is verplicht. Dat is ook bij Tesla gebeurd en zoals altijd zijn er zaken niet helemaal duidelijk of voor meerdere uitleg vatbaar.
Natuurlijk kun je verder gaan en tot in detail elke denkbeeldige situatie regelen met uitzonderingen en uitbreidingen en uitzonderingen daarop etc. Iets waar wij Nederlanders bijzonder goed in zijn.
Een andere invalshoek is dat we met elkaar in zee zijn gegaan en wederzijds ons van onze beste kant laten zien. Tot nu toe heb ik niet ervaren dat het op enig moment niet werd waargemaakt. En wij van onze kant maken doorlopend reclame, laten anderen in onze auto's testdrives maken, sommigen lenen zelfs de auto een week uit, organiseren roadtrips en houden lezingen bij een groot aantal van onze SuC bezoeken. Aan geïnteresseerden en ook steeds meer aan nieuwe eigenaren die zich nog niet goed hebben ingelezen. (Rated versus typical, stallnummering etc.)