Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen telefoonkabeltjes meer voor Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb deze kabel. Kost maar 12,95 en gratis bezorgd.
Hij is alleen iets te lang waardoor de telefoon niet recht blijft staan.
Een probleem dat je met een stukje Tesa snel hebt opgelost. Twee reepjes knippen, plakken, en de telefoon komt niet meer van zijn plek en krast niet.
Voor mijn telefoon is die kabel beter dan de originele, omdat de telefoon in de originele niet past als die in het hoesje zit.
 
Ik heb een amazon kabeltje besteld wat past, omdat Tesla ze niet op voorraad had in NL. Hij is sinds deze week binnen en past perfect. De m3 is een fantastische auto, maar had me niet gerealiseerd hoe erg je zo'n kabeltje nodig hebt (als je telefoon niet draadloos kan laden) :D
 
deze kabel heb ik nu gekocht, past goed in de console en de connector is lang genoeg om de iphone 7 incl. hoesje aan te koppelen. De kabel is aan de lange kant, maar een tie wrap en een stukje tape doen wonderen.


Bevalt deze nog? Ik wil ook graag een kabeltje dat in combinatie met hoesje of bumpertje gebruikt kan worden. Kan met de originele Tesla kabeltjes blijkbaar niet.