Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gemiddeld verbruik Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
352km op één lading met de 60kwh is niet slecht.
hoeveel reserve er nog in zat durfde ik niet te testen:redface:
in een paniekreactie stond ik met één km te gaan aan het benzinestation:wink:

Mooie prestatie, er zijn er die dit niet lukt met een S85.
Ik heb al eens -12km gereden met mijn S85 en weet zeker dat met rustig rijden -20km haalbaar moet zijn.
Het display vertoont geen negatieve waarden, dus het is zaak om bij 0 km de trip A of B op nul te zetten.
 
Mooie prestatie, er zijn er die dit niet lukt met een S85.
Ik heb al eens -12km gereden met mijn S85 en weet zeker dat met rustig rijden -20km haalbaar moet zijn.
Het display vertoont geen negatieve waarden, dus het is zaak om bij 0 km de trip A of B op nul te zetten.

weet er iemand of er nog bijkomende waarschuwingen komen vooraleer de auto er mee stopt?
 
weet er iemand of er nog bijkomende waarschuwingen komen vooraleer de auto er mee stopt?
Het is eigenlijk "noodzakelijk" om dat na iedere update opnieuw te testen, maar da's denk ik niet aan te bevelen voor de levensduur van de accu.
Mijn laatste test, ca. 3 maanden geleden, leverde op dat er geen andere waarschuwingen meer komen, uiteindelijk stopt-ie toch echt gewoon!
 
Long time gemiddelde krijg ik niet meer omlaag.
ydu8u2e3.jpg
 
Hmmm, ik zit op 219 gemiddeld, over bijna 40.000 km en dat op 21". Valt mij niet tegen als ik de andere verbruikscijfers lees! Ben toch beslist geen tamme rijder...:smile:
Zonet nog een verkeerslicht-dolletje gehad met een motorrijder. Hij kon het wel waarderen, we hebben allebei moeten lachen.