Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gescheurde aandrijfhoes 6 maanden na aandrijfasvervanging valt niet onder garantie

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had dat stukje met remreiniger schoon gemaakt en met zwater kit dichtgemaakt (voor mezelf).

Om op het testen terug te komen, dat doen ze echt wel. Als je de proefrit in je app volgt weet je wat ik bedoel. Maar of ze daarna nog naar de aandrijf-as kijken betwijfel ik ten zeerste.
 
  • Like
Reactions: Gtech
Tesla vertelde mij ook dat ze geen vlekken konden maken in het interieur omdat ze handschoenen dragen tijdens de werkzaamheden. Dat er ook vet aan je handschoen kan komen tijdens de werkzaamheden ging er niet in. Controles doen ze vrijwel nooit. Regelmatig de wagen opgehaald met een storingsmelding.
 
Na afkeur apk mag je nog prima rijden zolang je in het keuring braket zit of onderweg naar grage of keur station.
Volgens mij is aandrijf as hoes geen afkeur norm dus raar verhaal.

Ik had hem opgehaald en bij tesland of t service laten bekijken
Mja dat is vanaf de zijlijn makkelijk zeggen
 
Na afkeur apk mag je nog prima rijden zolang je in het keuring braket zit of onderweg naar grage of keur station.
Volgens mij is aandrijf as hoes geen afkeur norm dus raar verhaal.

Ik had hem opgehaald en bij tesland of t service laten bekijken
Mja dat is vanaf de zijlijn makkelijk zeggen
Blijkbaar is het wel reden voor afkeur (niet dezelfde auto maar wel gescheurde hoes): Homokineet kapot na reparatie? APK wel geldig?
 
Na afkeur apk mag je nog prima rijden zolang je in het keuring braket zit of onderweg naar grage of keur station.
Volgens mij is aandrijf as hoes geen afkeur norm dus raar verhaal.

Ik had hem opgehaald en bij tesland of t service laten bekijken
Mja dat is vanaf de zijlijn makkelijk zeggen
Gescheurde hoezen zijn afkeur. Er hoeft niet eens vet uit te komen. De meeste garages melden de auto niet bij de RDW af als zijnde afgekeurd omdat je er dan officieel alleen mee mag rijden naar een garage of APK keuringstation en als je aangehouden wordt moet je ook nog kunnen bewijzen dat je een afspraak hebt. Maar de echte reden om hem niet afgekeurd te melden is dat het geld kost. :)
 
  • Like
Reactions: bugboy
Vandaag heb ik voor de tweede keer een poging ondernomen om mijn auto op te halen. Echter, na slechts enkele kilometers te hebben gereden, kreeg ik wederom meldingen over problemen met de luchtvering. Daarop heb ik direct besloten om terug te keren. Daarnaast ontdekte ik ook diverse zwarte vegen in het interieur van de auto.

Hoe kunnen zij dan beweren dat de vervanging van de aandrijfas in maart gegarandeerd zonder fouten is verlopen?

Tijdens mijn vorige bezoek aan de servicebalie, stond ik in de rij achter een persoon die zei: "Als het rijdt, rijdt het geweldig... maar zodra er iets aan mankeert, ervaar je pas echt problemen met Tesla". Hij heeft volkomen gelijk.

Zeer slechte service. 👎
 
  • Like
Reactions: Duke-U