Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gordel gerammel

This site may earn commission on affiliate links.
In mijn MYP, maar misschien hebben andere modellen daar ook last van, hoorde ik bij de passagiersdeur een gerammel tijdens het rijden. Dat bleek dus de gordelgesp te zijn, als die vrij hangt, dan komt het tegen het harde plastic van de stoel aan. Even tijdelijk opgelost door de gordel erin te klikken. Heeft iemand hier nog een elegante oplossing voor?

In mijn andere auto zit er kunststof plaatje die stroef over de gordelriem glijdt, en waarmee je de gesp hoog kunt vastzetten waardoor het niet meer rammelt.
 
  • Like
Reactions: ihaveaking
Bij mij ook. Maar het helpt om hem over de zetel te leggen. Echter bij een heel slechte weg durft hij dan terugschieten.
Ik hoorde hier iemand de tip geven om er een stuk klittenband op te kleven (enkel de zachte kant).
Nog even naar gekeken en heb het voor nu opgelost met een stukje karton:
IMG_1385.jpeg

Hierdoor wordt de gesp een beetje naar voren geduwd en komt het tegen het vegan leer ipv het harde kunststof.
 
Last edited:
Vilt tape erom. Spul wordt met name voor interieur kabelbomen gebruikt. Bij mij rammelt de onderste bevestiging van de bestuurders gordel tegen het plastic van de onderkant van de stoel, daar zit heel netjes de zachte kant van klittenband aan de kant van de b-stijl tegen rammelen als je gordel niet om hebt 😂 en aan de stoel kant een harde plastic bobbel… beetje tape erom, geluid weg en niemand die het ziet.
 
  • Like
Reactions: ihaveaking