Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gratis Model S "Car of the year 2014 sticker".

This site may earn commission on affiliate links.
DSC06438 (Medium).JPG
DSC06440 (Medium).JPG
Vrienden,

Vanmiddag 15.00 uur allemaal kijken naar uitreiking "Car of the year 2014" - live via : http://www.salon-auto.tv/2014/en/edi...h-3rd-edition/ of http://www.salon-auto.ch/en/

Vooruitlopend op volgende week als onze Model S natuurlijk "European Car of the year 2014" wordt heb ik 50 stickers laten maken voor aan de bovenkant van de voorruit.
Gezien de concurrentie is Model S veruit de beste vernieuwing op autogebied en het zou mij zeer verbazen als de BMW i3 zou winnen.
Om het voor mezelf duidelijk te maken dat onze MS DE auto van 2014 is gaat de sticker er morgen al op.
Ik nodig jullie allemaal uit om mijn voorbeeld te volgen. OP is OP, dus stuur ff een pm bericht en ik stuur hem gratis op.
 
Last edited:
Ik ben bang dat je met je stickers blijft zitten: Peugeot 308 Auto van het Jaar 2014 | Autonieuws - AutoWeek.nl :crying:

Erg jammer wat mij betreft. Ik vermoed dat ook hier ADAC-achtige schandaaltjes achter schuilgaan :biggrin:

Ik heb vanochtend de rest van mijn stickers naar de plaatselijke Peugeot dealer in Naaldwijk gebracht, die kon de actie wel waarderen.

Thanks voor alle reacties guys, met model E gaan we weer proberen om te winnen, wellicht is Europa er dan wel klaar voor.
 
Ik heb vanochtend de rest van mijn stickers naar de plaatselijke Peugeot dealer in Naaldwijk gebracht, die kon de actie wel waarderen.

Thanks voor alle reacties guys, met model E gaan we weer proberen om te winnen, wellicht is Europa er dan wel klaar voor.
Wat een blamage. Over 20 jaar is het merendeel van de auto's elektrisch en erkent ieder automuseum ter wereld de Model S voor zijn sleutelpositie in die revolutie. En wat was de "auto van het jaar" dat jaar? De pugut-hoeveel? :confused:

Grappig ook die quote van Jaco Bijlsma, hoofdredacteur van Autovisie en organiserend jurylid van de Auto van het Jaar-verkiezing 2014: "Deze internationale verkiezing, met maar liefst 58 juryleden uit 23 deelnemende landen, laat goed zien dat niet elk land zo'n knuffelcultuur rondom elektrische auto's kent als Nederland.".

Nee. Wel een knuffelcultuur rondom ietsje-zuinigere-ietsje-minder-vervuilende ICE motoren.
 
Last edited:
Wat een blamage. Over 20 jaar is het merendeel van de auto's elektrisch en erkent ieder automuseum ter wereld de Model S voor zijn sleutelpositie in die revolutie. En wat was de "auto van het jaar" dat jaar? De pugut-hoeveel? :confused:

Grappig ook die quote van Jaco Bijlsma, hoofdredacteur van Autovisie en organiserend jurylid van de Auto van het Jaar-verkiezing 2014: "Deze internationale verkiezing, met maar liefst 58 juryleden uit 23 deelnemende landen, laat goed zien dat niet elk land zo'n knuffelcultuur rondom elektrische auto's kent als Nederland.".

Nee. Wel een knuffelcultuur rondom ietsje-zuinigere-ietsje-minder-vervuilende ICE motoren.
Wat ik bizar vind is dat de journalistiek in Tesla knuffelland nr.1, Noorwegen, de Tesla op de laatste:scared: plaats zet:confused:
 
Wat ik bizar vind is dat de journalistiek in Tesla knuffelland nr.1, Noorwegen, de Tesla op de laatste:scared: plaats zet:confused:
Ik zeg, meteen 4 Superchargers daar weghalen en in Nederland plaatsen. :biggrin:


Maar zoals Roger Waters al zong "It all makes perfect sense.. Expressed in dollars and cents, pounds, shillings, and pence...".

Noorwegen is een belastingparadijs voor de inwoners vanwege het geld dat de staat verdient met de export van olie. Need I say more.. Texas is ook de minst Tesla-minnende staat in de US..
 
Last edited:
Och, zie het maar zo: al die ICE-minnende autojournalisten hebben over een jaar of 5-10 geen baan meer omdat geen hond meer gedrukte bladen leest. Autovisie kachelt met 10% per jaar achteruit en het zal in andere landen niet anders zijn. Voor Autovisie is dat jammer, want ze staan open voor de onvermijdelijke toekomst, maar ik laat over die Italiaanse , Franse en Spaanse autojournalisten geen traan.