Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
De mijn gaat 'Eddie' heten:
Eddie Grant schreef en zong "Electric Avenue"
De hoofdpersoon uit Absolutely Fabulous heet Eddie,
maar.. het meest belangrijke:
De schipboard computer uit The Hithchhikers Guide To The Galaxy heet Eddie.

Hoe kon ik een andere naam gebruiken?
(Mocht ook mijn Tesla de nodige gebreken gaan vertonen, herdoop ik hem naar Marvin...)
 
  • Like
Reactions: jefjef
The Stretch.

Kon geen naam bedenken tot mijn kinderen me de video lieten zien van Uptown Funk ("Julio, get the stretch").

Trouwens, het refrein van dat lekker liedje ("Don't believe me, just watch") is ook wel lekker toepasselijk op de enkele ICE-rijders die naast ons aan een stoplicht staan en plots een irritant hoog motortoerental gaan aanhouden terwijl het licht nog op rood staat; ze zien dan wel wat er gebeurt als het licht groen wordt (kan me dan echt niet inhouden :rolleyes: )
 
Ze noemen de mijne op kantoor "Dyson". Waarschijnlijk zal de cooldown hier verantwoordelijk voor zijn :)
Maar zelf gebruik ik geen naam, hij komt toch niet als ik roep. Enkel fysiek geweld lijkt te werken (lees: op de staart trappen). Dan luistert hij wel :)
 
hoe ik mijn auto ga noemen weet ik nog niet. Dit is wel mijn Italian beauty
SAM_0631 (Large).JPG
 
de poort is idd OK, maar de garage is te smal voor een S in te zetten. Tenzij ik van plan ben om niet uit te stappen, wat in zo een auto natuurlijk een optie is. Vandaag zijn de werken voor de carport begonnen, en de kabel voor de Keba ligt ook al klaar. De box zelf zou binnen een week of 2 moeten komen, ineens met ingebouwde chargeport opener. Ben benieuwd.
 
Aangezien ik mijn P85D nog voor de prijsstijgingen besteld heb en daarbij redelijk zuinig ben geweest met de opties (net iets donkerder dan dol-fijn grijs, TECH, Luchtvering, Next Gen stoelen) denk ik dat ik m "El Cheapo" :cool: ga noemen. Dat zal bij niet kenners wellicht voor wat verwarring zorgen...:biggrin:
 
Aangezien ik mijn P85D nog voor de prijsstijgingen besteld heb en daarbij redelijk zuinig ben geweest met de opties (net iets donkerder dan dol-fijn grijs, TECH, Luchtvering, Next Gen stoelen) denk ik dat ik m "El Cheapo" :cool: ga noemen. Dat zal bij niet kenners wellicht voor wat verwarring zorgen...:biggrin:

Ik moet eerst zijn karakter leren kennen. Op mijn voorlopige shortlist staan al de opties: Drailed, Dlerious en Dlicious. :rolleyes:
 
Aangezien ik mijn P85D nog voor de prijsstijgingen besteld heb en daarbij redelijk zuinig ben geweest met de opties (net iets donkerder dan dol-fijn grijs, TECH, Luchtvering, Next Gen stoelen) denk ik dat ik m "El Cheapo" :cool: ga noemen. Dat zal bij niet kenners wellicht voor wat verwarring zorgen...:biggrin:

El Cheapo is in the house! Ik heb nog even overwogen om iets met de cijfercombinatie 356 te doen (de enige Porsche die ik mooi vind) maar El Cheapo past beter bij een kale auto zoals die van mij :biggrin:
 
Ik ga dan toch maar een nieuwe naam kiezen voor de nieuwe tesla. Deze naam was 2 jaar geleden ook al in de running.

red sonja.jpg


Red Sonja, the She-Devil with a Sword, is a fictional character.
She became the archetypal fantasy figure of a fierce and beautiful female barbarian.
She was ranked first in Comics Buyer's Guide's "100 Sexiest Women in Comics" list.