Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lock Sounds (Uploads)

This site may earn commission on affiliate links.
I want to understand. Do cars without a PWS have an option for a 'lock sound'? If not, how can they get a 'custom' lock sound?
Not by default, but you can buy a PWS. As far as I know you have to ask Tesla to unlock it in the software after you mounted the speaker.
 
  • Like
Reactions: SandeepT
Ik had al een tijdje een speaker liggen om in te bouwen voor het PWS systeem in mijn juni 2019 Tesla Model 3. Dit heb ik zelf moeten inbouwen omdat Tesla aangeeft dat dit niet kan op mijn auto vanwege de missende kabelboom. Ik heb zelf een kabelboom gemaakt voor de speaker en deze naar binnen gevoerd zodat ik hem in kon bouwen. Na een factory reset werkte hij maar na een reset helaas niet meer. Dit moet aan de config van de auto toegevoegd worden.

Na het via Tesla geprobeerd te hebben waarbij ze helaas aangeven dat mijn auto (Model 3 pre-juli 2019) hier niet geschikt voor is en ze dus hier ook geen support voor geven, ben ik een beetje gaan zoeken naar mensen met Tesla toolbox3. Nu had ik iemand gevonden in de buurt maar die is helaas de komende periode niet beschikbaar maar ik had ook al een contact gekregen via https://www.teslaownerson...sortby=oldest#post-397061. Met hem contact gezocht en via remote heeft hij de config voor mijn auto kunnen aanpassen. Het enige wat er nodig was is een USB-Ethernet adapter en kon rechtstreeks de ethernet connector aansluiten op de MCU. Nu heb ik werkende Boombox en PWS speaker in mijn Juni 2019 Tesla Model 3
8)


Boombox.jpeg


Nu nog een leuk lock geluid bedenken!