Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lock Sounds (Uploads)

This site may earn commission on affiliate links.
Met de nieuwe software is het mogelijk om ipv de claxon enkele geluiden te selecteren uit een lijst voor het locken van de auto. Het is ook mogelijk om zelf een geluidje toe te voegen aan je usb stick die hij dan afspeelt. Als men nog leuke ideeën heeft misschien leuk om te delen.

Ik geloof dat het bestand max 1MB mag zijn. Je kan er maar 1 toewijzen aan de tesla die je dan een bepaalde naam moet geven (dat geeft hij aan als je op USB drukt).

Ik ben benieuwd hoe creatief iedereen is!
 
Ja, ben ook al bezig met de voorbereidingen. Op soundbible.com zijn allerlei rechtenvrije geluiden te downloaden, heb er een aantal op de schijf staan die ik ga overzetten op de Tesla-usb stick. Door het bestand telkens te hernoemen kun je een ander geluid kiezen. Ben benieuwd.
Ga denk ik eerst voor bye-bye-Son, een bestandje met een kind die afscheid neemt. Leek me wel toepasselijk…
 
Ik zit op 44.30.2 en ik kan het geluid bij afsluiten aanzetten (staat bij mij altijd uit), maar ik zie niet waar ik het geluid kan instellen. Komt dat pas in .4 of kijk ik niet op de juiste plek?
Dat zou ik niet weten, .2 heb ik nooit gehad. Maar hij is ook moeilijk terug te vinden. Dit staat namelijk onder Toolbox. En als ik het zo uit mijn hooft doe ergens bij de boombox megafoon.
 
  • Like
Reactions: DTTS
Dit is ook wel leuk voor de buren .......(voorlopig hou ik het bij het standaard geluid, maar wel leuk idee ...... op mijn telefoon heb ik HELP van de beatles als ringtoon, vond de text wel van toepassing).

 
Last edited:
Dat zou ik niet weten, .2 heb ik nooit gehad. Maar hij is ook moeilijk terug te vinden. Dit staat namelijk onder Toolbox. En als ik het zo uit mijn hooft doe ergens bij de boombox megafoon
De setting staat inderdaad bij boombox. Als je die aan zet in boombox, gaat de setting bij Beveiliging uit. Het is inderdaad een beetje verwarrend.
 
Bij mij is het R2D2. AL komt het vaak niet tot zijn recht wegens te stil.
Mijn witte MY heet W.I.T.T, dus Knight Rider zou wel toepasselijk zijn. Al denk ik dat ook dat te stil zal zijn. Het beste effect zal je bekomen door korte, stevige geluidjes. Een beetje zoals Road Runner.