Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lock Sounds (Uploads)

This site may earn commission on affiliate links.
Correcte wav.file op USB gezet maar telkens ik USB wil selecteren krijg ik instructie hoe ik soundfile op de stick dien te zetten.
Om één of andere reden kan ik dashcam ook niet activeren zie ik: gevraagd wordt USB aan te sluiten maar die zit er dus wel degelijk in. Defecte USB-stick dan ? Formatteren lukt ook niet in wagen, knoppen bij dashcam blijven grijs zonder mogelijkheid aan te klikken dus ...

iemand raad ? alvast bedankt !
 
Correcte wav.file op USB gezet maar telkens ik USB wil selecteren krijg ik instructie hoe ik soundfile op de stick dien te zetten.
Om één of andere reden kan ik dashcam ook niet activeren zie ik: gevraagd wordt USB aan te sluiten maar die zit er dus wel degelijk in. Defecte USB-stick dan ? Formatteren lukt ook niet in wagen, knoppen bij dashcam blijven grijs zonder mogelijkheid aan te klikken dus ...

iemand raad ? alvast bedankt !

Ik heb een keer gehad met een al maanden werkende SSD die ineens niet meer werkte. Alleen de USB poort in het dashboard kastje heeft bij mij een dataverbinding. Heb ook de auto gereset maar dat hielp allemaal niet. Ik heb de SSD in de computer gedaan en even een foto gemaakt van de SSD naam en de map naam die er in zat. Hierna opnieuw geformatteerd naar zelfde formaat als deze hiervoor had en de map terug gezet. Hierna deed hij het weer wonderbaarlijk. Waarom geen idee maar zal een bitje zijn omgevallen of zo.
 
Verrek, ja dat kan, volgens de shop passend bij mijn auto, die grappig genoeg 4% heeft en in dec op kenteken is gezet, maar volgens Tesla een 2020 voertuig is. Dus via die speaker kun je andere 'afsluitgeluiden' laten horen?
Bij die van mij (ons) wel, die heet in het menu ook boombox. Kan je je audio over laten gaan, of als megafoon gebruiken als je in je auto zit en de ontgrendel geluiden. Gok dat dat dan met een update aangezet gaan worden. Maar als je het zeker wil weten moet je ff met tesla contacten of iemand hier treffen die het heeft laten installeren.
 
  • Like
Reactions: MikerG_MC