Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hotel tussen Keulen en Frankfurt met laadfaciliteit

This site may earn commission on affiliate links.
ik moet naar Karlruhe, dat lijkt voor een dag een beetje te ver om heen en weer te rijden. Ik zoek nu voor de heenweg een hotel. Het liefste met een laadmogelijkheid of vlak bij een SuC zodat ik weinig tijd verlies.
Omdat ik pas in de avond kan vertrekken zoek in een locatie tussen Keulen en Frankfurt.

De info bij de SuC ( tesla site) geven niet aan of er een hotel bij zit. Wie heeft er ervaring, waar je makkelijk kunt overnachten en laden?
 
ik moet naar Karlruhe, dat lijkt voor een dag een beetje te ver om heen en weer te rijden. Ik zoek nu voor de heenweg een hotel. Het liefste met een laadmogelijkheid of vlak bij een SuC zodat ik weinig tijd verlies.
Omdat ik pas in de avond kan vertrekken zoek in een locatie tussen Keulen en Frankfurt.

De info bij de SuC ( tesla site) geven niet aan of er een hotel bij zit. Wie heeft er ervaring, waar je makkelijk kunt overnachten en laden?

Wat te denken van Wiesbaden? Hotel met SuC op het eigen terrein.
 
Ik heb voor eind volgende week Hotel Stolberg geboekt, om de hoek bij de SuC bij Wiesbaden. Dat ligt ter hoogte van Frankfurt, halverwege tussen Karlsruhe en Köln.
Ben er nog niet geweest dus weet niet of het wat is. Er zitten daar volgens mij nog meer hotels in de buurt, anders moet je even kijken op booking.com of zo.
Alternatief is iets in de buurt van de SuC Mogendorf.
 
Ik heb voor eind volgende week Hotel Stolberg geboekt, om de hoek bij de SuC bij Wiesbaden. Dat ligt ter hoogte van Frankfurt, halverwege tussen Karlsruhe en Köln.
Ben er nog niet geweest dus weet niet of het wat is. Er zitten daar volgens mij nog meer hotels in de buurt, anders moet je even kijken op booking.com of zo.
Alternatief is iets in de buurt van de SuC Mogendorf.

Courtyard Hotel waar de SuC staat ziet er niet slecht uit. Zal geen budget zijn maar lijkt mij wel een mooie overnachtingsplaats.
 
Courtyard Marriott bij Wiesbaden. Maar ja, daarvandaan een ruim uur doortrappen en je zit in Karlsruhe, buiten de spits..
En in het gezelliger Keulen het Marriott tnv station, met fantastisch ontbijt en parkeergarage + laadplekken (wordt door receptie geactiveerd) en hier en daar nog een CEE-doos.
 
Last edited:
ik moet naar Karlruhe, dat lijkt voor een dag een beetje te ver om heen en weer te rijden. Ik zoek nu voor de heenweg een hotel. Het liefste met een laadmogelijkheid of vlak bij een SuC zodat ik weinig tijd verlies.
Omdat ik pas in de avond kan vertrekken zoek in een locatie tussen Keulen en Frankfurt.

De info bij de SuC ( tesla site) geven niet aan of er een hotel bij zit. Wie heeft er ervaring, waar je makkelijk kunt overnachten en laden?

Voor die afstand heb ik wel een student chauffeur genomen.
Ben je dezelfde dag weer terug en kun je onderweg nog iets nuttigs doen.