Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Zonet een datum doorgekregen van mijn DS : 20 December. Nog wel onder voorbehoud, kan enkele dagen verschuiven.
Er kan blijkbaar elk moment een een boot vanuit New York vertrekken, hij wist niet zeker of er al geladen was of dat dat elk moment kon gebeuren. Dat zal toch echt een van de allerlaatste transporten zijn voor levering in 2013.

Blijft wat spannend, maar toch weer heel wat meer vertrouwen dat het gaat lukken :)
 
Ik weet dat de DS in Adam enorm druk is vanaf donderdag einde van de middag om iedereen op de hoogte te stellen. Ik ben donderdag rond 17.15 gebeld (als een van de eerste in deze lichting) voor delivery op maandag 16 dec om 10 uur in Adam. Dat was eerste moment van keuze.
Ben jezelf al gebeld??

Ja, afgelopen vrijdag, levering de 13de om 1600h, in Amsterdam. Nog forumleden die er dan ook zijn?

- - - Updated - - -

Join the club. Ik heb ook SPZ en ik weet dat Jean dat ook heeft (we wonen vlakbij elkaar en hebben een opeenvolgend nummer zelfs...). Wij krijgen hem vrijdag.

Geining, wij hebben hetzelfde met de buren, gelijk Ampera besteld vorig jaar, gelijke kleur, opvolgend nummer op de plaat. Het is altijd weer de vraag naar wie ik zwaai als ik er eentje zie rijden :)
 
Nog drie nachtjes slapen en dan begint het post ICE tijdperk!

Same here! Vrijdag 16:00 Amsterdam Zuidoost ben ik aan de beurt (@Maurice; tweeling van jouw auto: donkerblauw/tan SPZ!)
Ik heb de auto nu een paar keer op de snelweg zien rijden en man wat een prachtig gezicht is dat, maar, wat is ie groot... Ben benauwd voor de parkeergarage, deze was met de q5 krap maar met de S zal het millimeter werk worden (het helpt ook niet dat ik de laatste tijd met een clio rondreed :))
 
Zijn er nog mensen die voor 15 augustus hebben besteld en nog geen leverdatum / cq "in transit" mail hebben gekregen? Ik heb het idee dat de meesten wel gebeld zijn? Je ziet het forum langzamerhand ook overgaan van "wanneer komen ze nu?" naar "hoe werkt .... ?". Leuk!

Op 9 juli besteld, ben nog niet gebeld door DS... Delivery window tussen 10-20 dec, meer weet ik helaas nog niet! (vin 178xx)
 
Same here! Vrijdag 16:00 Amsterdam Zuidoost ben ik aan de beurt (@Maurice; tweeling van jouw auto: donkerblauw/tan SPZ!)
Ik heb de auto nu een paar keer op de snelweg zien rijden en man wat een prachtig gezicht is dat, maar, wat is ie groot... Ben benauwd voor de parkeergarage, deze was met de q5 krap maar met de S zal het millimeter werk worden (het helpt ook niet dat ik de laatste tijd met een clio rondreed :))

Join the SPZ club! De mijne is overigens 5 - spz- 31. Hebben jullie een aansluitend nummer?
 
Ik heb hem afgelopen vrijdag opgehaald, Model S85. Ik was er de afgelopen dagen gewoon stil van. Heb in het weekend al aardig gereden. Wat een wagen! De range is wel iets om aan te wennen, moet nu wat meer plannen. Mijn nummer was -SPK-, het lijkt er op dat Tesla gewoon de heel "S" range gereserveerd heeft voor de afleveringen in dit jaar.
 

Attachments

  • SPeKje-13.jpg
    SPeKje-13.jpg
    2.3 MB · Views: 200
Ik heb hem afgelopen vrijdag opgehaald, Model S85. Ik was er de afgelopen dagen gewoon stil van. Heb in het weekend al aardig gereden. Wat een wagen! De range is wel iets om aan te wennen, moet nu wat meer plannen. Mijn nummer was -SPK-, het lijkt er op dat Tesla gewoon de heel "S" range gereserveerd heeft voor de afleveringen in dit jaar.
WOW, lijkt precies mijn configuratie die ik over 2 uur mag oppikken ;-)
De S reeks is er ook voor anderen hoor, maar door het moment vallen alle Tesla's van dit jaar er in.
 
Ik heb hem afgelopen vrijdag opgehaald, Model S85. Ik was er de afgelopen dagen gewoon stil van. Heb in het weekend al aardig gereden. Wat een wagen! De range is wel iets om aan te wennen, moet nu wat meer plannen. Mijn nummer was -SPK-, het lijkt er op dat Tesla gewoon de heel "S" range gereserveerd heeft voor de afleveringen in dit jaar.

Gaaf die kleur.... ik durfde het niet en ben voor veilige zwart gegaan
 
Gaaf die kleur.... ik durfde het niet en ben voor veilige zwart gegaan

Tja, ik heb al eens een zwarte wagen gehad, een donker blauwe en een witte. Groen leek me niet mooi dus koos ik bruin. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen maanden erg twijfelde of die kleur wel mooi zou zijn (ik overwoog zelfs om de bestelling te wijzigen), maar nu ik hem heb bevalt de kleur me uitstekend.
 
Zojuist een telefoontje van Tesla gehad dat ze onderweg wat onderdelen zijn kwijtgeraakt. Ik hoop dat het de brom en de fluit zijn, die mogen ze van mij houden. Mijn afspraak van aanstaande vrijdag is verplaatst naar zaterdag 7 december.

@gelden ik probeerde je een DM te sturen, maar je mailbox zit vol. Zonde van al die aanvragen die nu verloren gaan om opgenomen te worden op de geldenmap. Snel wat berichtjes wissen! Maurice en Martin in elk geval veel plezier vrijdag. Ik zal aan jullie denken.
 
Zojuist een telefoontje van Tesla gehad dat ze onderweg wat onderdelen zijn kwijtgeraakt. Ik hoop dat het de brom en de fluit zijn, die mogen ze van mij houden. Mijn afspraak van aanstaande vrijdag is verplaatst naar zaterdag 7 december.

@gelden ik probeerde je een DM te sturen, maar je mailbox zit vol. Zonde van al die aanvragen die nu verloren gaan om opgenomen te worden op de geldenmap. Snel wat berichtjes wissen! Maurice en Martin in elk geval veel plezier vrijdag. Ik zal aan jullie denken.
Hoi Jean. Balen zeg! (ik hoop maar dat dit niet voor de hele zending geldt).
Ik heb intussen wat berichten verwijderd. Ik ben dus weer te bereiken. (maar mail sturen gaat makkelijker dan die PM'etjes).
 
Zojuist een telefoontje van Tesla gehad dat ze onderweg wat onderdelen zijn kwijtgeraakt. Ik hoop dat het de brom en de fluit zijn, die mogen ze van mij houden. Mijn afspraak van aanstaande vrijdag is verplaatst naar zaterdag 7 december.

@gelden ik probeerde je een DM te sturen, maar je mailbox zit vol. Zonde van al die aanvragen die nu verloren gaan om opgenomen te worden op de geldenmap. Snel wat berichtjes wissen! Maurice en Martin in elk geval veel plezier vrijdag. Ik zal aan jullie denken.

Balen man!!! Wel raar dat het zo loopt