Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kerstrally

This site may earn commission on affiliate links.
op risico van een open deur in te stampen: als er iemand niet kan, 'offer' ik mij op om in die persoon zijn plaats te gaan !

Had mail gekregen en doorgestuurd naar vrouwtje of ze dit zag zitten.
Tegen dat ik antwoord had, was alles reeds volzet.

Dus...
 
Dit zijn toch de evenementen die het leuk maken.

En idd erg balen dat ook ik geen mail heb gehad, en dat terwijl ik laatst in Amsterdam met een aantal Tesla medewerkers juist over dit soort evenementen heb gesproken.

Van wie kwam de mail? Dan vergeet ik diegene uit te nodigen op de e-rally :wink:

Om het dan toch positief te zien:

Het niet ontvangen van de mail heeft me wel bevrijd van een dilemma....

Vanwege de aankoop van een ander huis al enige tijd getwijfeld of ik mijn Tesla zou verkopen (en evt. later met de X weer in te stappen) maar..... wat als ik ineens een uitnodiging voor zo'n evenement zou krijgen? Dan zou ik m gaan missen natuurlijk.

Dus.... iemand interesse in een 0% P85 (dolfijngrijs, carbon, zwart performance leer, luchtv, carbon sp, pano, tech, piepers, duo, hplank, volledig stille motor bij 110-150 km/h, historisch verbruik 199 wh/km) met 18500 km op de teller?

20141111_123452.jpg
 
Ik heb de mail wel gehad, maar mag gewoon werken die dag dus hebben we 28-12-2014 tm 2-1-2015 zelf maar een tripje geboekt naar Londen!
Ik denk dat we vanuit Utrecht een laad-stop in Gent inlassen alvorens we de trein 'in' gaan richting Folkestone. Aan de overkant laden we waarschijnlijk weer even bij in Maidstone of rijden gewoon door. Dat moet volgens de navi goed te doen zijn. Iemand nog tips? :)
 
Hier helaas niet :(


Bedankt voor uw snelle en enthousiaste reactie.

We hebben erg veel aanmeldingen gehad, helaas waren andere Model S eigenaren u voor. Verrast door uw reactie gaan we in de toekomst zeker vaker rally’s organiseren. We houden u hiervan via emailupdates op de hoogte. Onze rally naar Londen zal te volgen zijn via Social Media.

Mocht u in de toekomst zelf de route gaan rijden met Model S, dan zijn we benieuwd naar uw ervaringen en zien we de foto’s graag tegemoet.
 
Hier helaas niet :(


Bedankt voor uw snelle en enthousiaste reactie.

We hebben erg veel aanmeldingen gehad, helaas waren andere Model S eigenaren u voor. Verrast door uw reactie gaan we in de toekomst zeker vaker rally’s organiseren. We houden u hiervan via emailupdates op de hoogte. Onze rally naar Londen zal te volgen zijn via Social Media.

Mocht u in de toekomst zelf de route gaan rijden met Model S, dan zijn we benieuwd naar uw ervaringen en zien we de foto’s graag tegemoet.

Kreeg helaas dezelfde melding, ondanks dat er tussen de mail en reactie nog geen 5 minuten zaten...:crying:
 
Bevestiging is binnen dat ik mee mag :)

Super leuk. Blijven er nog mensen slapen in Londen?
Hier is de bevestiging ook binnen. We hebben inderdaad direct na het ontvangen van de mail ingeschreven en dat is maar goed ook als ik de reacties zo lees...

Heb je zelf een Hotel in Londen gezocht, of heeft Tesla een hotel voorgesteld? Zou wel leuk zijn om samen met wat andere Teslarijders in een hotel te zitten. Op 1 dag heen en weer rijden is in ieder geval wat veel van het goede. We willen ook wel even ter plekke rondkijken.
 
Hier is de bevestiging ook binnen. We hebben inderdaad direct na het ontvangen van de mail ingeschreven en dat is maar goed ook als ik de reacties zo lees...

Heb je zelf een Hotel in Londen gezocht, of heeft Tesla een hotel voorgesteld? Zou wel leuk zijn om samen met wat andere Teslarijders in een hotel te zitten. Op 1 dag heen en weer rijden is in ieder geval wat veel van het goede. We willen ook wel even ter plekke rondkijken.

Hebben zelf een hotel gekozen op 5 min van het eindpunt. Kan je details bezorgen na PM