Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kerstrally

This site may earn commission on affiliate links.
Ik snap wel dat je dit niet met heel erg grote groepen kunt doen. We zijn nu eenmaal op dit moment nog afhankelijk van een klein aantal Superchargers. Zodra alle tussenliggende Superchargers ook aangelegd zijn, kun je dit met wat meer mensen tegelijk doen zonder grote wachttijden te krijgen.

Ik heb vandaag niet het beloofde telefoontje gekregen, ik hoop dus maar dat we niet alsnog van de laatste wagon afgevallen zijn....:wink:
 
Wat kost de deelname aan de e-rally eigenlijk en zijn er nog plaatsen?

er zijn nog plaatsen vrij - voorinschrijvingen worden weldra afgesloten. link hieronder.


interessant om weten : ook voor editie 2015 is voorzien dat de deelnemers zonder bij te laden op de terugweg, terug thuis raken.

met andere woorden : tijdens het afsluitende feestje zorgt de organisatie (met dank aan de sponsoren) ervoor dat uw wagen voldoende bijgeladen wordt.
no range anxiety, no worries. just fun !
 
Last edited:
er zijn nog plaatsen vrij - voorinschrijvingen worden weldra afgesloten. link hieronder.


interessant om weten : ook voor editie 2015 is voorzien dat de deelnemers zonder bij te laden op de terugweg, terug thuis raken.

met andere woorden : tijdens het afsluitende feestje zorgt de organisatie (met dank aan de sponsoren) ervoor dat uw wagen voldoende bijgeladen wordt.
no range anxiety, no worries. just fun !

Nice ! Dat noem ik de nu de "betere organisatie" !
 
er zijn nog plaatsen vrij - voorinschrijvingen worden weldra afgesloten. link hieronder.


interessant om weten : ook voor editie 2015 is voorzien dat de deelnemers zonder bij te laden op de terugweg, terug thuis raken.

met andere woorden : tijdens het afsluitende feestje zorgt de organisatie (met dank aan de sponsoren) ervoor dat uw wagen voldoende bijgeladen wordt.
no range anxiety, no worries. just fun !

Ik ben alvast ingeschreven.
Inderdaad betere organisatie dan de Kerstrally.
Daarvoor heb ik geen enkele mail van Tesla gekregen; ze zijn dus wel heel selectief geweest.
Ik zou wel eens hun criteria willen kennen.
Ik ben na 6m nog nooit binnen geweest bij Tesla voor onderhoud of herstellingen, dus ik kan niet tussen de 'lastigaards' gerekend worden :)
 
Hebben zelf een hotel gekozen op 5 min van het eindpunt. Kan je details bezorgen na PM

Yess!! Ik mag ook mee. Lijkt me leuk gezamenlijk een hotel te boeken met pub op loopafstand. Vlak bij eindpunt lijkt me prima. Kan je me de details van het hotel geven? Zag op de SuC's kaart dat andere SuC's midden in het centrum van Londen liggen, o.a. bij de Tower Bridge. Kunnen we vast mooie plaatjes schieten voor de kalender van volgend jaar!