Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

laadsnelheid ms 75d na update 2019.20.2.1 & ap probleem

This site may earn commission on affiliate links.
ik had gedoe met mijn autopilot, had geen lijnen meer geen auto's om me heen cc en autopilot deed niks meer.
paar dagen terug update melding, deze duurde flink lang, maar na paar dagen toch het klokje in beeld, dus ff update installeren.

mijn ap doet weer cc ook, me happy..

sta ik nu bij de suc, en ik kwam nooit boven de 97Kw laadsnelheid, hij gaat nu in een keer door naar de 117kw.

ben ik de enige met een 75d die dit ervaart of heeft update de laadsnelheid aangepast? in de release notes was er niets over te vinden.

of komt het omdat ik net 3000km op de teller heb staan.
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Ik heb vandaag exact hetzelfde fenomeen gehad m.b.t. het verdwijnen van auto's in je scherm, en het niet kunnen gebruiken van TACC en EAP. Even op de parkeerplaats de auto in P gezet en reset gedaan (met rempedaal ingetrapt). Daarna was het weer beschikbaar. Mijn laadsnelheid (S75D van sep 2018) is na een update een paar weken geleden in max. laadsnelheid omhoog gegaan. Waar ik eerder onder de 100kW bleef heb ik nu tussen de 10-50% meestal rond de 110k-115kW.