Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lawaai rechtsachter

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds een paar dagen heb ik een vreemd geluid rechtsachter in de wagen - Klinkt alsof je met een versleten veerpoot aan het rijden bent. Bij iedere oneffen weg (en in Belgie zijn dat er veel) heb ik dit geluid. Bij stilstand kan ik het niet achterhalen ... is niet zo gemakkelijk om even te schudden met de Tesla.

Iemand een gelijkaardig probleem (gehad) ? Mijn lijstje met ongemakken tot heden

> sluiten van open dak - Opgelost
> ruitenwisser maakten veel lawaai - Opgelost
> Defecte laders - Opgelost
> Hevige brom > 160km - Staat op de planning voor begin Januari
> Lawaai rechtsachter - Oorzaak nog onbekend
 
Sinds een paar dagen heb ik een vreemd geluid rechtsachter in de wagen - Klinkt alsof je met een versleten veerpoot aan het rijden bent. Bij iedere oneffen weg (en in Belgie zijn dat er veel) heb ik dit geluid. Bij stilstand kan ik het niet achterhalen ... is niet zo gemakkelijk om even te schudden met de Tesla.

Iemand een gelijkaardig probleem (gehad) ? Mijn lijstje met ongemakken tot heden

> sluiten van open dak - Opgelost
> ruitenwisser maakten veel lawaai - Opgelost
> Defecte laders - Opgelost
> Hevige brom > 160km - Staat op de planning voor begin Januari
> Lawaai rechtsachter - Oorzaak nog onbekend


Schitterende service van Tesla Antwerpen - hadden mijn issue gelezen op het forum, spontaan opgebeld, komen morgen langs om het issue te bekijken.
Hier kunnen de andere merken van leren.

Dikke duim aan Tesla
 
Schitterende service van Tesla Antwerpen - hadden mijn issue gelezen op het forum, spontaan opgebeld, komen morgen langs om het issue te bekijken.
Hier kunnen de andere merken van leren.

Dikke duim aan Tesla

Goed Hans, dan is uw oproep toch niet voor niks geweest.
Ik had vorige week ook een raar geluid rechts achter.
Maar toen ik tegen mijn schoonmoeder zei dat ze wat mocht zwijgen, was het probleem opgelost.
Ik hoop dat ze uw probleem ook vinden en kunnen oplossen.
 
Last edited: