Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Reeds talloze keren meegedeeld op dit forum; Tesla maakt geen wagens op bestelling. De verhouding tussen de verschillende configuraties verloopt volgens hun prognoses m.b.t. de vraag. Van zodra er een boot beschikbaar/onderweg is naar België/Nederland gaan ze na welke bestellingen ze kunnen matchen aan de wagens op dat schip. Indien jouw configuratie er niet bij is, of er waren reeds meer bestellingen voor deze configuratie dan het aantal dat beschikbaar is, dan moet je wachten op de volgende levering. Iemand die later besteld heeft, maar in een configuratie waarvan er wel voldoende beschikbaar zijn, zal in dat geval dus vlugger zijn wagen krijgen.

Indien je vindt dat het te lang duurt, dan bestel je best een wagen uit de inventory.
Wat wel dan weer vreemd is dat er mensen zijn die gelijke configuraties hebben en dat degene die later besteld heeft eerder de levering heeft dan de persoon die eerder besteld heeft. Heb je daar dan een verklaring voor?
 
Wat wel dan weer vreemd is dat er mensen zijn die gelijke configuraties hebben en dat degene die later besteld heeft eerder de levering heeft dan de persoon die eerder besteld heeft. Heb je daar dan een verklaring voor?

Indien de configuratie 100% identiek is en er geen leveringsrestrictie was, dan niet. In dat geval zou ik wel Tesla contacteren (Chat, mail naar Delivery of binnengaan bij een SeC). Indien de config niet 100% gelijk is; Tesla doet geen aanpassingen, zelfs geen wielen wisselen.
 
Ik heb in het draadje een google docs spreadsheet gemaakt voor het bijhouden van leveringen:

tiny.cc/teslamodel3nl

Deze is tot nu toe gevuld met alle LR leveringen. Als iemand zich geroepen voelt om ook de perfomance modellen erin te zetten dan kunnen we een totaal overzicht bijhouden van alle model 3 leveringen

Die van "ons" zitten ook in het bestandje
 
  • Like
Reactions: InfinityMade
Als ik de RDW db mag geloven zijn er gisteren zo'n 350 model 3 op naam gezet. Slechte nieuws is dat er één Performance bij zat ;-)

Wellicht komen we deze week ook aan de beurt, toen ik in die data filterde op performance zag ik ergens rond de 23e augustus dat er 5 op naam waren gezet.

@sappy, zo te zien heb je precies dezelfde config als ik en ook nog eens dezelfde datum als ophaaldag, wel de goede meenemen ;-)
 
Als ik de RDW db mag geloven zijn er gisteren zo'n 350 model 3 op naam gezet. Slechte nieuws is dat er één Performance bij zat ;-)

Wellicht komen we deze week ook aan de beurt, toen ik in die data filterde op performance zag ik ergens rond de 23e augustus dat er 5 op naam waren gezet.

@sappy, zo te zien heb je precies dezelfde config als ik en ook nog eens dezelfde datum als ophaaldag, wel de goede meenemen ;-)

@InfinityMade zelfs de VIN is dezelfde range. Ik denk dat we elkaar wel zien de 27ste. Al kom dat ook de 30ste worden zeiden ze bij Tesla. Ze proberen alles nog dit kwartaal uit te leveren. Ik verwacht dat ze de 19de aankomen in zeebrugge met de Glovis Courage. Dus dat moet lukken. Maar wachten duurt zo lang
 
@InfinityMade zelfs de VIN is dezelfde range. Ik denk dat we elkaar wel zien de 27ste. Al kom dat ook de 30ste worden zeiden ze bij Tesla. Ze proberen alles nog dit kwartaal uit te leveren. Ik verwacht dat ze de 19de aankomen in zeebrugge met de Glovis Courage. Dus dat moet lukken. Maar wachten duurt zo lang
Lijkt inderdaad zo te zijn dat de Performance modellen nog moeten aankomen. Heb nog niets gehoord, dus hoop dat mijn model er ook bij zit en er genoeg zijn.
 
Net gesproken met iemand van Tesla, die vertelde mij dat ze engelse collega's aan het opschalen zijn om de hoeveelheid aan binnenkomende calls beter te managen.

Los daarvan, er is momenteel een groot transport onderweg naar NL die aankomt op 19 sept. Hierop staan ook een aantal performance modellen. Waarschijnlijk gaan er dus op 19, 20 en 21 sept veel uitleveringen plaatsvinden!

Fingers crossed!
 
Als ik de RDW db mag geloven zijn er gisteren zo'n 350 model 3 op naam gezet. Slechte nieuws is dat er één Performance bij zat ;-)

Wellicht komen we deze week ook aan de beurt, toen ik in die data filterde op performance zag ik ergens rond de 23e augustus dat er 5 op naam waren gezet.

@sappy, zo te zien heb je precies dezelfde config als ik en ook nog eens dezelfde datum als ophaaldag, wel de goede meenemen ;-)

9 sept 369 op kenteken
10 sept 351 op kenteken
0 performance modellen.

Wij zijn straks gelukkig nog een beetje uniek ;)
 
Zag ik net ook, lijkt wel of er nog een 'batch' performance modellen geregistreerd moet worden. Ik begreep namelijk dat de 2 die wij in bestelling hebben, wel al hier (Tilburg/ Zeebrugge?) zijn. Een aantal van onze groep hier heeft ook eind september de verwachte leverdatum, dus wellicht deze week of de volgende een dagje met meerdere perfomance registraties.

In augustus waren er bijna 1200 registraties, waarvan 50 performance. Deze maand tot nu toe ook al zo'n aantal (verschil van 11 geloof ik) maar slechts 4 performance. Wellicht dat ze niet op elke boot een paar van deze modellen zetten.