Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Bijzonder, die staat er nog niet in.... Misschien loopt het dagje achter ofzo. Laatste kenteken van een Performance is G769BB (3sept)

Even gechecked op opendata.rdw.nl, maar daar staat hij inderdaad nog niet in, dus die komt morgen vast in het lijstje erbij ;-) Maar gefeliciteerd, weer een stap dichterbij!

Ik zie op 5-9 deze als laatst: ZT185V (ook een peformance dan wel een performance base)
 
Klopt, ik heb de 'echte' apart in mijn overzicht staan. Omdat de performance base, dezelfde auto is met andere software en dus fabricage technisch met de rest mee kan. Aanname natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat vanwege de efficiency ze achter elkaar gemaakt worden.

Ahh zo! Ja snap hem. Hoop dat er deze en volgende week toch wel weer wat 'echte' op kenteken worden gezet!
 
  • Like
Reactions: InfinityMade
Zojuist bericht ontvangen via LM dat mijn M3P besteld op 23/8 (Pearl White / Zwart Interieur) ETA 26/9 aankomt bij het Delivery Center en wanneer deze fysiek is gearriveerd ze een afleverafspraak maken.

Verder heb ik overigens géén bestelbevesting/informatie ontvangen vanuit Tesla. Ik heb ook nog al geen Tesla account, maar wel van het DeliveryNL team een RN nummer ontvangen. Ik denk dat alles richting de LM gaat qua communicatie.
 
  • Informative
Reactions: BooN-R010
9 sept 369 op kenteken
10 sept 351 op kenteken
0 performance modellen.

Wij zijn straks gelukkig nog een beetje uniek ;)
Omgekeerde wereld bij Tesla!
Eerder had Tesla altijd strategie van omzetmaximalisatie. Met de performance maken ze meer omzet, dus leverden ze die juist voor de goedkopere modellen. En degenen die de duurste modellen bestelden voelden zich bevoorrecht want ze kregen sneller geleverd.

Overigens nog steeds geen nieuws hier.
 
6 september een "direct beschikbaar" model 3 performance besteld dezelfde dag de eindfactuur voldaan. Sindsdien is het oorverdovend stil.
In my tesla staat nog steeds "Wij stellen uw contract op en nemen contact met u op wanneer u de eindbetaling kunt voldoen." Hebben jullie dezelfde berichtgeving na het voldoen van de factuur?
 
De eindfactuur? Weet je dat zeker? Deze krijg je normaal gesproken pas vlak voor levering, bedoel je niet de aanbetaling? Verder zegt "Direct beschikbaar" helemaal niets, ik heb al meerdere keren achter Direct Leverbare modellen aangebeld die nog in San Fransisco bleken te staan. Levertijd kan alsnog 1+ maand zijn dus.
 
De eindfactuur? Weet je dat zeker? Deze krijg je normaal gesproken pas vlak voor levering, bedoel je niet de aanbetaling? Verder zegt "Direct beschikbaar" helemaal niets, ik heb al meerdere keren achter Direct Leverbare modellen aangebeld die nog in San Fransisco bleken te staan. Levertijd kan alsnog 1+ maand zijn dus.

De wagen kan nog in de USA staan, maar dan ben je wel zeker dat jouw bestelling aan een wagen gekoppeld is en dat deze op korte termijn zeker zal geleverd worden.

Bij een "gewone" bestelling is het steeds afwachten of er bij de volgende leveringen voldoende modellen van jouw configuratie zijn zodat je ook aan de beurt bent.