Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Ah, dat was inderdaad dan ook vlak voordat ik hem zelf besteld heb de 20e juli! Dat lijkt dan allemaal wel redelijk op volgorde te lopen.

De SMS is inmiddels ook binnen hier, ik raakte even in gevecht gezien ik elke keer dat ik "JA" antwoorde, dezelfde SMS opnieuw kreeg. Herkenbaar voor anderen?
 
Wij hebben vanmorgen een voorstel afleveringsafspraak ontvangen. Deze hebben we geaccepteerd. Dinsdag 17-09 om 16:30, helaas in Tilburg ipv Groningen.
Mij is in Groningen verteld dat zij geen afleveringen meer doen.

Model 3 Performance, performance pack, white on white

Lekker dan... is wel een eindje uit de route dan?
Al lijkt het wel verklaarbaar met die bizarre hoeveelheden Model 3's geleverd moeten worden.

Zelf heb ik een zwart op zwart besteld. :)
 
Wij hebben vanmorgen een voorstel afleveringsafspraak ontvangen. Deze hebben we geaccepteerd. Dinsdag 17-09 om 16:30, helaas in Tilburg ipv Groningen.
Mij is in Groningen verteld dat zij geen afleveringen meer doen.

Model 3 Performance, performance pack, white on white

Dit vind ik toch een vreemd verhaal, gezien ik daar vrijdag wel mijn auto in ontvangst kan nemen, dan zal ik toch echt niet de enige zijn.
 
Na bijna 4 jaar een Model S 90D te rijden, en ik in 2017 al 1.000 EUR aanbetaald had, gisteren een donker blauwe metalic Model 3 Performance besteld. Net zoals zoals 4 jaar geleden, is het wachten weer begonnen. Al weet ik nu al wel wat voor een plezier het rijden van een Tesla brengt, dus is het wachten minder spannend.
 
Gisteren (vrijdag de 13de) kreeg ik een 2x een sms, een telefoontje en een e-mail dat ik de auto maandag om 17:30 kan ophalen.
Duidelijke communicatie dus ;)

De verzekering is wel en dingetje heb ik al gemerkt, weinig verzekeraars willen de performance verzekeren.
Heb alleen bij InsureMyTesla en Carmeleon een fatsoenlijke offerte gekregen.
 
Na bijna 4 jaar een Model S 90D te rijden, en ik in 2017 al 1.000 EUR aanbetaald had, gisteren een donker blauwe metalic Model 3 Performance besteld. Net zoals zoals 4 jaar geleden, is het wachten weer begonnen. Al weet ik nu al wel wat voor een plezier het rijden van een Tesla brengt, dus is het wachten minder spannend.

Gefeliciteerd met je prachtige keuze! Ik ben bevooroordeeld, want ik het dezelfde in bestelling staan! Rijden er straks 2 in regio Nijmegen ;-)
 
  • Like
Reactions: Desiré
Net onverwachte SMS. Levering volgende week de 19e. Onverwacht, lang gehoopt en zeer welkom na meer dan 3 maanden wachten
Vrijdag 2x SMS van Tesla voor levering gekregen en met JA beantwoord. Zojuist weer SMS van Tesla dat ze vanwege storing geen reactie hebben ontvangen en verzoek om voor 17.00 te reageren.
En gelijk daarna kreeg ik ook eindelijk de ontbrekende email "Tesla | De stappen naar uw levering" die ik al lang geleden ontvangen had moeten hebben.
 
Vrijdag 2x SMS van Tesla voor levering gekregen en met JA beantwoord. Zojuist weer SMS van Tesla dat ze vanwege storing geen reactie hebben ontvangen en verzoek om voor 17.00 te reageren.
En gelijk daarna kreeg ik ook eindelijk de ontbrekende email "Tesla | De stappen naar uw levering" die ik al lang geleden ontvangen had moeten hebben.

Ik vandaag ook hetzelfde, alleen dan opeens in Engels ipv Nederlands, maar ik heb nog nooit een mail ontvangen?
 
Hallo mede M3P bestellers. Heb op 4 september een witte M3P besteld, zwart interieur, incl. performance package. Bewust geen FSD gekozen, voegt op dit moment te weinig toe. Heb nog geen VIN toegewezen gekregen, bij het bestellen was de verwachte leveringsdatum september. Heeft er nog iemand op of rond 4 september een M3P besteld? En heeft u al wel een VIN of aflever datum?
 
Hallo mede M3P bestellers. Heb op 4 september een witte M3P besteld, zwart interieur, incl. performance package. Bewust geen FSD gekozen, voegt op dit moment te weinig toe. Heb nog geen VIN toegewezen gekregen, bij het bestellen was de verwachte leveringsdatum september. Heeft er nog iemand op of rond 4 september een M3P besteld? En heeft u al wel een VIN of aflever datum?

Hoi en welkom ;-) Zelf heb ik 2-8 besteld en RN, rond de 23ste had ik een VIN, die een week later veranderd was in een paar nummers hoger. Verwachte datum levering 27-8. Zo zie ik het ook voor het gros dat besteld heeft hier op het forum: 6-8 weken. Het is even geduld hebben, maar dat is juist het moeilijkste.
 
Hoi en welkom ;-) Zelf heb ik 2-8 besteld en RN, rond de 23ste had ik een VIN, die een week later veranderd was in een paar nummers hoger. Verwachte datum levering 27-8. Zo zie ik het ook voor het gros dat besteld heeft hier op het forum: 6-8 weken. Het is even geduld hebben, maar dat is juist het moeilijkste.

Hallo, bedankt voor je reactie. Klopt het wachten is het ergst, iets met ongeduldig. Vorig jaar mijn MX besteld op 7-7. Wilde graag snel rijden, dus ik dacht kies een inventory model. Mijn verwachting was dat ik binnen 2 wkn zou kunnen rijden immers had ik het idee dat mijn auto ergens in Tilburg op mij stond te wachten. Maar hij stond nog niet eens op de boot hierheen. Uiteindelijk 16-8 in ontvangst mogen nemen. Rondleiding assemblage fabriek Tilburg en vervolgens spannend het doek eraf trekken. ;) Dus die 6-8 weken kloppen aardig vond het redelijk vlot gaan nog.

Ik heb tijdens het typen van dit bericht een sms ontvangen dat ik mijn M3P op 27-9 kan ophalen in Amsterdam. Beetje raar want ik heb van de twee enige opties (Tilburg en Groningen) voor Tilburg gekozen om de auto op te halen. Dus heeft iemand ervaring met Amsterdam Maltaweg 3? Want daar mag ik heen komen. Als ik snel Google dan is het de Koopman Car Terminal en leaseplan is er ook gevestigd.