Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
pfff wat een gedoe... hoop leveringen van gisteren opeens verplaatst naar volgende week en dan Amsterdam ipv Tilburg... ik lees bij Afleveringen dat het redelijk goed te doen was gisteren in Tilburg... zal vast komen omdat 80% nu naar Amsterdam moet :mad:

Nog een week langer wachten.... *zucht*
 
  • Love
Reactions: nico180
Het gaat nu echt gebeuren zojuist ‘n bevestiging gekregen van het VIN nummer en kenteken. Ophalen op vrijdag 27 september om 15.00 vin# 501xxx en een mooi kenteken. Genummerd met 007, meteen een naam ‘Wet Nellie’ vernoemd naar de witte Lotus Elise onderzeeauto uit de Spy Who Loved Me. Tevens in het bezit van Elon Musk. :D
 
  • Like
Reactions: Fietspad
Het gaat nu echt gebeuren zojuist ‘n bevestiging gekregen van het VIN nummer en kenteken. Ophalen op vrijdag 27 september om 15.00 vin# 501xxx en een mooi kenteken. Genummerd met 007, meteen een naam ‘Wet Nellie’ vernoemd naar de witte Lotus Elise onderzeeauto uit de Spy Who Loved Me. Tevens in het bezit van Elon Musk. :D
Gefeliciteerd! 2 uurtjes later als ik en leuke naam en kenteken:D
 
  • Like
Reactions: MXM3tin
Hi! Heb ook een Performance Model 3 besteld (eind juli). In Midnight Silver Metallic. Wit interieur. Geen FSD. Ik heb vorige week gechat en gehoord dat ik de 27e mijn auto zou kunnen ophalen.
We gaan het zien, ik maak mij niet druk over de exacte dag. Erg prettig dat het in Amsterdam zal zijn (naar ik aanneem).
Nog geen sms gehad, geen mails. Niets in mijn account (ook geen VIN). Ik had wel een VIN in de broncode, maar nu ook niet meer.
Heb er wel erg zin in! Kijk er naar uit om hem op te halen.
 
Ook ik moest moest eerst naar Tilburg en morgenmiddag om 18 uur naar Adam, helaas een kort ritje van Adam naar Leiden. Had liever Tilburg gehad, nu maar een omweg maken. Hopelijk zeggen ze ook niet weer af op het laatste moment. Is al 2x uitgesteld
 
  • Like
Reactions: MXM3tin
Vandaag kreeg ik 3 uur voor aflevering een SMS dat de levering niet door kan gaan ivm ruitschade. Dit is de 2e keer dat de levering wordt geannuleerd. Behoorlijk slechte 'experience' als je het mij vraagt. Staat nu voor donderdag gepland. Ik heb er een hard hoofd in...
 
Hier afgelopen dinsdag 15:00 na één keer uitstel de auto dan toch eindelijk kunnen ophalen. Alle "gedoetjes" weer snel vergeten. Er was alle tijd in Groningen, het was lekker rustig en er was genoeg tijd voor een nette uitleg (al had ik natuurlijk al 1.000 filmpjes gekeken intussen). Er was werkelijk niets op de auto aan te merken, de medewerker maakte toen ik aan het kijken was nog de grap of ik alle horrorverhalen toevallig ook had gelezen.

De eerste paarhonderd kilometer zitten er inmiddels op, het is puur genieten! Ik had al niet de traagste auto (een Audi S8 uit 2001), maar dit is toch wel weer even heel wat anders. Ik rij nogal stevig waar dat kan (hier in het noorden vooral 's avonds feitelijk overal), en dat is echt puur genieten. De auto is even zwaar als de S8, maar gaat met zoveel meer gemak de bochten door. Ik mis het geluid van de ICE daarbij eigenlijk echt totaal niet...
 
  • Like
Reactions: RXShorty
Verbazingwekkend hoe snel ze de Tesla's momenteel uitgeleverd willen krijgen voor het einde van de maand. Nadat ik donderdag een mail kreeg met een VIN en kenteken, vanmiddag een mail of ik de M3P maandag om 12.30 uur in Tilburg wilde komen afhalen. Aangezien ik in een afspraak zat, zojuist ook nog eens mijn voicemail ingesproken, waarbij gemeld werd dat als ik niet reageer, de VIN en het kenteken weer losgekoppeld word en men nog niet kon vertellen wanneer ik in het 4de kwartaal wel een M3P kon komen afhalen. Nu heb ik echt maandag geen tijd dus dat wordt hem sowieso niet. Vraag me trouwens ook nog af of ik nog een factuur krijg want niemand die rept over eerst betalen. Zullen ze toch niet vergeten?
 
  • Like
Reactions: BooN-R010
Verbazingwekkend hoe snel ze de Tesla's momenteel uitgeleverd willen krijgen voor het einde van de maand. Nadat ik donderdag een mail kreeg met een VIN en kenteken, vanmiddag een mail of ik de M3P maandag om 12.30 uur in Tilburg wilde komen afhalen. Aangezien ik in een afspraak zat, zojuist ook nog eens mijn voicemail ingesproken, waarbij gemeld werd dat als ik niet reageer, de VIN en het kenteken weer losgekoppeld word en men nog niet kon vertellen wanneer ik in het 4de kwartaal wel een M3P kon komen afhalen. Nu heb ik echt maandag geen tijd dus dat wordt hem sowieso niet. Vraag me trouwens ook nog af of ik nog een factuur krijg want niemand die rept over eerst betalen. Zullen ze toch niet vergeten?
Je kan iemand anders de auto laten ophalen, het is maar net hoe graag en snel je de auto wilt. Anders gaat het Q4 worden inderdaad.
 
Ik heb geen haast, rij al 4 jaar een MS. Maar ik ga niemand machtigen en wil hem gewoon zelf ophalen. Die pret wil ikzelf beleven. Hopelijk nemen ze volgende maand iets meer tijd want zo snel krijg ik het niet voor elkaar met mijn agenda.