Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
26 september Model 3 Performance opgehaald in Amsterdam, compleet gekkenhuis! Kleine 600 afleveringen op een dag. In stromende regen auto beoordelen, ach ja, auto rijdt top! Afwerking vind ik redelijk. Vandaag voor tweede maal bij supercharger gestaan, in Zaltbommel, V10 software van de week geïnstalleerd, en nu knallende geluiden in batterijpakket bij snelladen. Staat op Europees forum filmpje van. Zijn er meerdere mensen die dit al hebben meegemaakt? 28 oktober afspraak hiervoor gemaakt bij servicecentrum.
 
Man lief gaat waarschijnlijk afscheid nemen van de S of als de 3 toch niet bevalt (is wel erg krapjes, maar ja wij zijn ook erg verwend met die grote bakbeesten) dan gaat de 3 gewoon weg. We gaan het zien.
Grappig, wij hebben nu ook een S, een X en een 3, allemaal in performance uitvoering (p85, p100d en 3p).

7F86356A-3CED-4846-9D69-0D17EA96D014.jpeg


De S gaan wij verkopen.
 
Grappig, wij hebben nu ook een S, een X en een 3, allemaal in performance uitvoering (p85, p100d en 3p).

View attachment 466024

De S gaan wij verkopen.
Ik was eerst van plan om de X te verkopen want ik ben de enige die wel winst op kan maken. Maar ja de X blijft toch wel de tofste vind ik. Als de 3P goed bevalt gaat de S bij ons ook eruit, 2017 model maar mcu1 dus zonder alle leuke snufjes :mad:. Tot dan zullen de buren niet heel blij zijn met onze verzameling ;)