Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Mwah zo veel P's worden er ook weer niet verkocht.
Probleem is ook dat de combinaties wel moeten zijn wat jij besteld hebt.

Zo heb ik een zwarte met zwart interieur besteld, staat er geen 1tje tussen.
Maar goed mijn aflever vanaf datum is 6 januari.
 
Aanvankelijk wilde ik een zwarte 3P bestellen met aftermarket leder (alba automotive), echter kort daarvoor werd wit standard kleur. Mijn testrit was in een witte P met zwart premium interieur en eigenlijk was eigenlijk gelijk wel enthousiast over die combinatie. We wachten het af zolang er dit jaar maar geleverd wordt!
 
Hi all! Ik heb sinds gisteren een bestelling geplaatst voor een nieuwe performance, als vervanging voor de long range die ik op dit moment rijd (baanwissel). Duimen dat deze nog in dit jaar binnen komt, het is kort dag maar ik heb toch goede hoop als ik zo leaseplan mocht aanhoren (die hadden nog een aantal gereserveerde plekken begreep ik). Heb zelf de zilveren versie met het zwarte interieur gekozen, in verband met de wisseling van zilveren naar grijze velgen. Had hiervoor de combinatie zwarte lak / zilveren velgen, maar dat was dus helaas geen optie meer.

Ben erg benieuwd weer en hoop net als jullie nog voor het einde van het jaar een kenteken te hebben, fingers crossed!
 
Nice! Is het eigenlijk bekend op welke datum de velgen overgegaan zijn van zilver naar grijs? Ik heb al bij een aantal gelezen dat ze de grijzen velgen zien in de app. Mijn besteldatum is 7 oktober.
Ik weet het eerlijk gezegd niet, het was voor mij al een verrassing dat ze veranderd waren! Ik denk inderdaad zoals roootje zegt dat vanaf nu gewoon alles grijs is, waar hoop je op?
 
Ik heb niet echt een uitgesproken voorkeur. Ik vind de zilveren velgen mooi echter qua styling zijn ze natuurlijk gelijk aan de 19". Met de grijze velgen vallen de P's dus wel beter op :) Ik heb nu slechts 1 foto gezien en die ziet er goed uit. We gaan het zien...
 
  • Like
Reactions: Kimi4life
Afgelopen vrijdag mail ontvangen van LM (leaseplan). Daarin staat dat Tesla de levering voor 2019 bevestigd, echter nog geen datum. Wel is het nu mogelijk zelf een afleverlocatie op te geven en LM regelt dit verder.
 
Dat moet vast goedkomen.
Zie op die website dat er 2 witte P's met zwart interieur klaarstaan.
upload_2019-11-18_12-57-39.png