Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Wij hebben de 3P gecanceld en opnieuw besteld met de donkere velgen. Levering staat nog steeds op november.
Brrr, ik ben blij dat ik de performance nog heb met de lichte velgen. Dat was destijds met de X ook al zo'n gedoe, ik wilde 22" velgen in het zilver en niet die lelijke :)p) zwarte dingen. Dat is uiteindelijk gelukt met referral velgen, waar nog wel gekozen kon worden voor zilver.
 
Brrr, ik ben blij dat ik de performance nog heb met de lichte velgen. Dat was destijds met de X ook al zo'n gedoe, ik wilde 22" velgen in het zilver en niet die lelijke :)p) zwarte dingen. Dat is uiteindelijk gelukt met referral velgen, waar nog wel gekozen kon worden voor zilver.
Ieder zijn ding hè, heb op de X ook de mat zwarte 22”, op de S heb ik ook een donkere 20” set en de 3 krijgt ze nu ook. Black wheels all day long
 
Welnee. Beter zwart op zwart dan zilver. Dit is de laatste periode/ dagen dat er nog echt besteld gaat worden, daarna gaat t veel minder worden door de bijtelling. Rij je tenminste iets meer bijzonders. Vind ik

Dat dan weer wel maar ja dan moet ik dit weer via leasemaatschappij gaan regelen.
Wel wat gedoe.

De app laat hem met de zilveren zien.
We doen het er maar mee.

:D
 
Hoezo welnee....ik vindt zwart op zwart spuug-lelijk, zowat elke zwarte velg op elke auto vindt ik lelijk ...... gewoon smaak. Net als chrome delete, ook niks.
Gewoon dikke AMG driedelige breedset (met schroefjes en chrome rand) eronder of een alpina breed set (wel de classic 18")...... heerlijk verkeerd (en retro), maar ja dat past helaas "nog" niet.

Gelukkig maar anders werd het een saaie boel.....
 
Smaken verschillen inderdaad.
Ik denk dat het juist zilveren velgen met de chrome accenten wel goed staan.
Plus dat als de prijs weer omhoog is gegaan van de zwarte kleur dat weer impact kan hebben op de leaseprijs natuurlijk.

Zo ie zo veranderen die prijzen bij Tesla van dag tot dag.
Heel bijzonder om te zien dat toen ik offerte heb opgevraagd (augustus) dat zowel de verkoop prijs als standaard uitrusting al een paar keer zoniet vaker gewijzigd is. (Geen Frunk mat, matte velgen etc).
Om dan heb ik het nog niet eens te praten over de lease bedragen, die wijzigde ongeveer per week (honderden euro's per maand! duurder)... tot nu op het punt dat je hem waar ik de M3P private lease (ANWB) uiteindelijk niet eens meer te bestellen is.

We gaan zien wat we krijgen geleverd. Al denk ik wel dat het met zilveren velgen zal zijn.
Beide prima overigens.