Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad.
Die van mij is nu ook aangepast. :cool:

View attachment 478429
Vrees alleen wel dat ik nog wat maandjes moet wachten voordat ik kan rijden.
Achja het ziet er toch beter uit dan ik dacht die grijze velgen. :)

Van mij had het grijs niet per se gehoeven. De M3 oogt dan wel stoerder, maar de vraag is of iedereen dat ook wil. Ik had liever gezien dat Tesla een ander design had toegepast ipv een andere kleur.
 
Als je op de Belgische Tesla site een nieuwe M3 Performance configureert dan krijg je nog altijd als verwachte levertermijn December 2019. Echter volgens sales Antwerpen weet men intern dat dit ten vroegste februari 2020 zal worden.

Er zijn ook geen inventory cars meer. Alles wordt gereserveerd voor de Nederlandse markt.
 
ik heb op 31/08 besteld een Performance zwart/zwart, op 1/11 kreeg ik een sms'je met het bericht dat de wielen zonder extra kosten een upgrade krijgen naar Gray Performance en op 6/11 een mailtje van Tesla met VIN en kenteken. Daarna is het bijzonder stil. In mijn account staat nog steeds dat ze mijn contract gaan opmaken en contact opnemen voor de eindbetaling.
 
Als je op de Belgische Tesla site een nieuwe M3 Performance configureert dan krijg je nog altijd als verwachte levertermijn December 2019. Echter volgens sales Antwerpen weet men intern dat dit ten vroegste februari 2020 zal worden.

Er zijn ook geen inventory cars meer. Alles wordt gereserveerd voor de Nederlandse markt.

Hmm, in Brussel zeiden ze vandaag dat er nog inventory was voor België; wel wit.
 
ik heb op 31/08 besteld een Performance zwart/zwart, op 1/11 kreeg ik een sms'je met het bericht dat de wielen zonder extra kosten een upgrade krijgen naar Gray Performance en op 6/11 een mailtje van Tesla met VIN en kenteken. Daarna is het bijzonder stil. In mijn account staat nog steeds dat ze mijn contract gaan opmaken en contact opnemen voor de eindbetaling.

Wel vreemd, de gray performance velgen staan nu wel in mijn account, echter heb er verder helemaal geen bericht over ontvangen van tesla.
 
Hallo allen,

Ik heb op 12-11 een M3P besteld. Volgens de verkoopmedewerker maakte het niet welke kleur ik koos, de auto zou ongeacht de kleurkeuze dit jaar nog geleverd worden. Het enige wat ik niet moest gaan doen, was naderhand de kleur wijzigen. De koop kan ontbonden worden als ze dit jaar niet kunnen leveren. Ik heb hem besteld in het grijs metallic, gaaf i.c.m. met de grijze wielen.

Als reactie op de gezonde zenuwen hier :): Ik denk dat de NL-ers hier zich geen zorgen hoeven te maken voor levering in 2019, alles wat nu nog in Zeebrugge moet aankomen, zal eerst gematched worden aan de NL orders, dan wel als voorraadauto op NL kenteken worden gezet. Ze zullen gezien ons belastingklimaat gek zijn als ze dat niet doen. (aanname;)).
 
  • Like
Reactions: Ramdg
Hallo allen,

Ik heb op 12-11 een M3P besteld. Volgens de verkoopmedewerker maakte het niet welke kleur ik koos, de auto zou ongeacht de kleurkeuze dit jaar nog geleverd worden. Het enige wat ik niet moest gaan doen, was naderhand de kleur wijzigen. De koop kan ontbonden worden als ze dit jaar niet kunnen leveren. Ik heb hem besteld in het grijs metallic, gaaf i.c.m. met de grijze wielen.

Als reactie op de gezonde zenuwen hier :): Ik denk dat de NL-ers hier zich geen zorgen hoeven te maken voor levering in 2019, alles wat nu nog in Zeebrugge moet aankomen, zal eerst gematched worden aan de NL orders, dan wel als voorraadauto op NL kenteken worden gezet. Ze zullen gezien ons belastingklimaat gek zijn als ze dat niet doen. (aanname;)).

Welkom bij de M3P club! Werkt het belastingklimaat eindelijk een keer in ons voordeel...
 
Mogge, zit ook (enigszins zenuwachtig) in de wachtkamer.

TM3 P / Pearl White / Black / 20’’ Gray | Order: 28/10 | Stock | No LM | RN: Recieved | VIN: Recieved | SMS: Not yet | Delivery date: first week of december?

Het koppelen van de VIN's is ook echt een duister proces. Ik heb 7/10 exact dezelfde configuratie besteld en nog steeds geen VIN.
 
Mogge, zit ook (enigszins zenuwachtig) in de wachtkamer.

TM3 P / Pearl White / Black / 20’’ Gray | Order: 28/10 | Stock | No LM | RN: Recieved | VIN: Recieved | SMS: Not yet | Delivery date: first week of december?

Gisteren gaf een Tesla medewerker telefonisch aan dat "mijn" P niet op de boot stond die nu gelost wordt maar op (een van de) volgende. Delivery 1st week of Dec zou betekenen dat de auto al in Zeebrugge is.
dus óf er zijn nu al P's in Zeebrugge (onderweg naar AMS) óf ze staan op de volgende boot. Op het US forum las ik dat de P modellen batch gewijs geproduceerd worden en niet heel frequent. Vandaar dat het mij onlogisch lijkt dat er zowel op de huidige boot als op de volgende P's staan (gezien dat deze veel minder besteld zijn).
Maar ook hier: aaname en specula(as)tie... (om in het jaargetijde te blijven ;-)