Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Net op de A1, een blauwe performance met grijze velgen, helaas niet die van mij maar in het echt ziet het er nog veel mooier uit dan ik dacht ( de grijze velgen )
 

Attachments

  • 63D9D366-2114-4009-8B5F-0A633B48272F.jpeg
    63D9D366-2114-4009-8B5F-0A633B48272F.jpeg
    373.5 KB · Views: 59
  • 9B24BAF4-0F0E-4168-A179-5B80AC694433.jpeg
    9B24BAF4-0F0E-4168-A179-5B80AC694433.jpeg
    248.2 KB · Views: 40
  • DA82C8D9-F820-415D-A8DA-EAE88B3D8B3F.png
    DA82C8D9-F820-415D-A8DA-EAE88B3D8B3F.png
    3.3 MB · Views: 54
Net op de A1, een blauwe performance met grijze velgen, helaas niet die van mij maar in het echt ziet het er nog veel mooier uit dan ik dacht ( de grijze velgen )
Gaaf de eerste 2020 P "live" op nederlandse bodem. Ze bestaan dus toch die P's.... tot nu toe was het wel radiostilte geen foto's, geen VINs....
Dan hebben op de Jasper Arrow dus toch Performance modellen gestaan! Blijft de vraag waarom er nog niet meer gekoppeld zijn....
 
Na de aanbetaling moet je door een aantal stappen heen. Je kunt op enig moment kiezen voor een door Tesla geregelde lease. Je moet dan kiezen tussen Findio en ING, zonder nadere informatie over beiden. Bij Findio lijkt het rentepercentage minimaal 4,1% wat me nogal aan de hoge kant lijkt (heb zelf 0,99% op de X nog). Wat is de beste optie? Of zelf iets anders regelen en zo ja, tips?
 
Onze Model 3 Performance multi-coat red, hebben we op 4 nov besteld. Die dag kreeg ik een mail van Tesla om een account aan te maken. Als ik nu op mijn account inlog zie ik een rode Model S, verder nog helemaal geen informatie. Is dit gebruikelijk?
Alvast bedankt van een ongeduldige Tesla rijder in spe.
 
Onze Model 3 Performance multi-coat red, hebben we op 4 nov besteld. Die dag kreeg ik een mail van Tesla om een account aan te maken. Als ik nu op mijn account inlog zie ik een rode Model S, verder nog helemaal geen informatie. Is dit gebruikelijk?
Alvast bedankt van een ongeduldige Tesla rijder in spe.

Het klopt niet dat er een rode Model S staat.
Misschien krijg je wel een Model S performance, ook niet verkeerd maar heb je niet besteld. ;)
Ik zou wel even contact zoeken met Tesla.
 
Net toch nog een keer met TeslaDelivery gebeld over de levering van mijn M3P. Het enige wat ze konden aangeven is dat er nu vooral SR modellen afgeleverd worden en dat de LR + P modellen later worden geleverd. Over dat ik eerder al VIN had en dat deze later weer verwijderd zou zijn, heeft vermoedelijk te maken met de automatische koppeling en het later toepassen van de leaserestrictie. Kortom het wachten duurt voort...:(
 
Ik zag vanochtend bij "Direct beschikbaar" precies mijn configuratie staan, nieuw. Ik heb direct gebeld met Sales en de auto is aan mijn bestelling gekoppeld! De auto is inmiddels ook niet meer zichtbaar online en een dezer dagen zal het VIN-nr in mijn account verschijnen. Verkoper raadde het aan om dit te doen, hoewel de kans groot is dat mijn originele bestelling (van 12-11 jl) ook dit jaar geleverd zou worden, er bij "Direct beschikbaar" auto's de meeste kans is op levering voor het eind van dit jaar. Evenwel kon hij levering in beide gevallen niet garanderen (uiteraard). Hij vertelde dat de laatst bekende locatie van "mijn" auto, van 4 dagen geleden, "onderweg naar Zeebrugge" is. Hij moet uiteindelijk per schip in Amsterdam aankomen, maar dat is hier wel bekend.

We gaan het meemaken...

Aan een ieder hier dus de tip, staat jouw config bij "Direct beschikbaar", klopt de prijs en koop je de auto zelf (contant of financial lease): bellen en VIN laten koppelen aan je bestelling. Je moet ook even doorvragen, de verkoper die ik heb gesproken wist pas dat dit kon, nadat hij met zijn manager had gesproken. Er staan op dit moment 2 blauwe en 2 rode nieuwe M3P's online.
 
Ik denk dat op een van de boten een hele lading P zitten waaronder die van ons. Zat ook aan te denk om de voorraad P te bestellen, maar deze was paar duizend duurder dan mijn P met dezelfde configuratie. Ik heb er wel vertrouwen in
 
Ja gek he, dat sommige auto's die ogenschijnlijk hetzelfde zijn, toch in prijs verschillen.

De verkoper horende kun je prima vertrouwen op je eerder gedane bestelling. De kans dat het sneller gaat is wat groter bij voorraad auto's, zo heb ik inmiddels al mijn VIN kunnen vinden in de source van mijn accountpagina.
 
Hoe weten jullie op welke boot je M3P staat?
Ja gek he, dat sommige auto's die ogenschijnlijk hetzelfde zijn, toch in prijs verschillen.

De verkoper horende kun je prima vertrouwen op je eerder gedane bestelling. De kans dat het sneller gaat is wat groter bij voorraad auto's, zo heb ik inmiddels al mijn VIN kunnen vinden in de source van mijn accountpagina.
Hoe doe je dat?
 
Hoe weten jullie op welke boot je M3P staat?

Hoe doe je dat?

Ik gebruik Chrome als browser. Log in op je Tesla account. Klik op "beheren" bij de auto van welke je de VIN wilt achterhalen. Eenmaal op die pagina, toets in: Ctrl-U en dan Ctrl-F, zoek op '5YJ'. Heb je een 'hit', dan heb je een VIN en wordt deze over een paar dagen zichtbaar in je account.
 
  • Helpful
Reactions: HWS