Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik Chrome als browser. Log in op je Tesla account. Klik op "beheren" bij de auto van welke je de VIN wilt achterhalen. Eenmaal op die pagina, toets in: Ctrl-U en dan Ctrl-F, zoek op '5YJ'. Heb je een 'hit', dan heb je een VIN en wordt deze over een paar dagen zichtbaar in je account.
:(
Knipsel.JPG
 
Mijn Performance is net gekoppeld met VIN aan bestelling! Heb wel behoorlijk druk uitgeoefend op LM om levering 2019 zeker te stellen. Levering vooralsnog gepland tussen 15 en 31 december...
Hé dan ben je volgens mij een van de eerste met een koppeling..! Via LM of rechtstreeks besteld?

En zoals een paar posts eerder iemand melde dat hij een trailer witte P's gezien heeft.... ze bestaan dus wel die P's... maar waarom die koppeling zo laat is? nou ja Tesla-logica...
 
Hé dan ben je volgens mij een van de eerste met een koppeling..! Via LM of rechtstreeks besteld?

En zoals een paar posts eerder iemand melde dat hij een trailer witte P's gezien heeft.... ze bestaan dus wel die P's... maar waarom die koppeling zo laat is? nou

Via LM besteld en die hadden rechtstreeks contact met vestigingsmanager. Spec zoals ik hem had besteld: Black on black on black.