Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand of elke M3 dus ook P voorbereidt is voor trekhaak. Gaat me niet om de typegoedkeuring. Ik moet af en toe een klein stukje met een aanhanger en als het voorbereidt is overweeg ik de westfalia 305 365 te kopen?
M3P's niet. Het kan er wel achteraf opgezet worden. Trekhaak, bevestiging en bekabeling moeten dan geplaatst worden. Geen trekgewicht op kenteken, dus je verzekering zal er ook geen fan van zijn. De Politie in ieder geval niet. ;)
 
same here - super! Heb jij je account al aan een auto gekoppeld gekregen?
Zelfde verhaal als @Ramdg bij mij, en er is zojuist een account aangemaakt. Ervaring van vorige keer leert wel dat er in principe niets in je account gebeurt tot de auto (op het laatste moment) gekoppeld wordt. Bij mij duurde het vorige keer 1 dag voor ik de auto aan de app kon koppelen (1 dag na aflevering bedoel ik). In je "standaard" Tesla account op tesla.com gebeurt niet zoveel leert mijn ervaring. Loopt dus net even iets anders dan bij mensen die direct bij Tesla besteld hebben, en voor elke LM anders. Maar het afspraak maken / ophalen etc stond hier voor mij vorige keer los van. Sterker nog, mijn auto hadden ze op het laatste moment nog gewisseld met een andere omdat de koplampen in de origineel gekoppelde auto nog niet vervangen waren voor de europese versie.
 
Net Tesla gesproken. Ik heb al een VIN toegewezen gekregen, echter staat de auto nog in San Francisco? Ik dacht dat dit altijd gebeurde als de schepen Panama voorbij waren. Auto is 14 november besteld met levergarantie voor 2019 bij LM. Iemand eerder eenzelfde ervaring gehad? Kan het zijn dat de auto helemaal niet meer in SF staat maar al zo’n beetje hier is?

zoals eerder gemeld staan er nu een hoop direct beschikbaar op de site waaronder mijn spec. Wat is wijsheid? Mijn order om laten zetten naar een direct leverbaar auto?
 
Net Tesla gesproken. Ik heb al een VIN toegewezen gekregen, echter staat de auto nog in San Francisco? Ik dacht dat dit altijd gebeurde als de schepen Panama voorbij waren. Auto is 14 november besteld met levergarantie voor 2019 bij LM. Iemand eerder eenzelfde ervaring gehad? Kan het zijn dat de auto helemaal niet meer in SF staat maar al zo’n beetje hier is?

zoals eerder gemeld staan er nu een hoop direct beschikbaar op de site waaronder mijn spec. Wat is wijsheid? Mijn order om laten zetten naar een direct leverbaar auto?

Dat laatste heb ik ook overwogen aangezien we een harde garantie hebben van de lm voor levering in 2019. Kort daarna werd de levering bevestigd in de periode 15 dec tm 31 dec Als je nog geen bevestiging hebt en je kan kosteloos annuleren dan zou ik het doen.
 
Een paar?

er staan er echt een hele hoop op nu. Alle kleuren en spec. Zou nog een keer checken
Heb gechecked, nu zat mijn spec er wel tussen. Locatie ‘Amsterdam’. Ik Tesla bellen, VIN’s doorgegeven, gegevens werden gechecked, en te horen gekregen dat ze nog in San Francisco staan. Net als de VIN van de auto die al aan mijn account is gekoppeld. Raar dat ze dan als ‘Amsterdam’ op de site staan. Geen tijdswinst te behalen dus.