Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Heb gechecked, nu zat mijn spec er wel tussen. Locatie ‘Amsterdam’. Ik Tesla bellen, VIN’s doorgegeven, gegevens werden gechecked, en te horen gekregen dat ze nog in San Francisco staan. Net als de VIN van de auto die al aan mijn account is gekoppeld. Raar dat ze dan als ‘Amsterdam’ op de site staan. Geen tijdswinst te behalen dus.

Ik las gisteren op de us tmc site dat Amerikaanse bestellers te horen krijgen dat alle model 3's die nu gebouwd worden in CA voor de EU markt zijn, die amerikanen worden helemaal gek. Daar geen bijtellingsperikelen, echter een soort state tax voor elec. auto, voorwaarde is wel levering voor 3 dec, helaas pindakaas, maar superfijn voor oa de NL bestellers, er komen er dus nog veel...
 
  • Like
Reactions: BasRed
fact.datum 19-11-19 met geplande afleverdatum 16-12-19
29-11-19 VIN is verdwenen
fact.datum 29-11-19 geplande afleverdatum 11-12-19:)
fact.datum 29-11-19 geplande afleverdatum 24-12-19:(
04-12-19 weer een VIN maar nu een ander nummero_O
 
met dank aan Ralph, vandaag zijn M3P opgehaald in dezelfde config die ik binnenkort mag ophalen, samen met nog een paar andere...:)
 

Attachments

  • TM3P_white.jpg
    TM3P_white.jpg
    382.3 KB · Views: 109
  • Like
Reactions: Mad P***y
Nou, dat was me wel het dagje. Vanochtend naar A'dam en de locatie was zo gevonden. Auto gewoon op het terminal-terrein kunnen parkeren. Door de striemende regen de "tent" in, registreren, koffie, plasje en klaar. Al met al 20 minuten binnen geweest. Auto snel gevonden en na een een vochtige inspectie op weg. Er zat ongeveer 200 kilometer in, maar de M3 toch maar ff bij Breukelen aan de SC gehangen en ondertussen een boeren omelet gegeten bij het bijhorende restaurant.

Vervolgens doorgereden naar de bandenboer voor een setje Michelin Pilot Alpin PA4 235/45 R20 100W's en tijdens het aanbrengen van de winterbanden een tweetal problemen gevonden. Allereerst een gigantische panel-gap bij de rechter koplamp. Daar komt echt water naar binnen en, nog erger, een tweetal dikke beschadigingen aan de onderzijde van de bumper. Alsof iemand bij het laden/lossen over een drempel is gereden.

Dus naar Tesla Eindhoven gereden (met ondertussen bijna 160 km op de teller) en de zaken besproken. Ik wordt gebeld voor een afspraak. Al met al een innoverende dag. Maar....wat een auto is dit! Wow, ik ben echt onder de indruk en, als straks alles op orde is, een 100% tevreden eigenaar.
 
Hallo M3P bestellers. Wij hebben op 13 oktober een blauwe M3P besteld met de belofte om te rijden in november. Dat is duidelijk niet gelukt. Nu staat op de eindfactuur een leverdatum van 20 december. Die is tot op heden nog niet bevestigd via mail of sms. Ik heb wel een VIN in de informatie van het account kunnen vinden. Het delivery team in Tilburg is kennelijk vervangen door een ingesproken bericht waar ze je vooral willen laten wachten op de informatie die je automatisch toegestuurd krijgt. Terwijl we wel graag willen weten of de auto nog dit jaar op naam komt. Zoals zovelen van jullie neem ik aan;)
 
Hallo M3P bestellers. Wij hebben op 13 oktober een blauwe M3P besteld met de belofte om te rijden in november. Dat is duidelijk niet gelukt. Nu staat op de eindfactuur een leverdatum van 20 december. Die is tot op heden nog niet bevestigd via mail of sms. Ik heb wel een VIN in de informatie van het account kunnen vinden. Het delivery team in Tilburg is kennelijk vervangen door een ingesproken bericht waar ze je vooral willen laten wachten op de informatie die je automatisch toegestuurd krijgt. Terwijl we wel graag willen weten of de auto nog dit jaar op naam komt. Zoals zovelen van jullie neem ik aan;)
Absoluut bellen het Delivery Team van Tesla +31 13 799 88 14, Optie 1
 
Hi,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance! Nu al erg veel zin in. Allen komt hij op Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: kan ik met iemand mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Stuur me maar even een prive bericht aub.

Tot snel,
D