Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Net weer even gebeld:
Auto staat niet op de Glaucos (die nu in Duitsland is), maar op de RCC Europe, bomvol met Nederlandse M3's met een ETA 20-12-2019. Levering gegarandeerd in 2019.
Ze zitten inmiddels op 500 - 600 auto's per dag en werken de zaterdagen door.
Wat. Een. Eindsprint.
 
Iemand nog een interessante verzekeringspremie tegengekomen, liefst iemand met 3 schadevrije jaren..?

BIj de ANWB kom je er op dit basis niet in, ook niet met een LR AWD trouwens. Ook niet als je daarvóór 29 jaar schadevrij had gereden. Helaas kom je er pas achter nadat je op de website alles hebt ingevuld, dan te zien krijgt dat je alleen telefonisch kunt aanvragen, dan telefonisch hebt aangevraagd en al je gegevens hebt gemeld, een prijs hebt gekregen, en dan nog even gefiatteerd moet worden. Grappig, van een bepaalde soort dan, omdat ze dat vooraan in het proces hadden kunnen melden. Ik weet het, "what's new".
 
Ondertussen lijkt er een datum te zijn toegevoegd aan mijn profiel.
Wordt dus de 28ste. :)
Tesla M3P.jpg
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
En nu ook een sms. 28 dec (voor de wachters 4/11 particulier besteld)
Ik zit dan ook in het buitenland. Heb al wel NEE teruggestuurd, dus ben benieuwd wat het dan gaat worden.
Iemand hier ervaring met de procedure na NEE? Neem aan dat ik pas maandag (kantoordag) antwoord krijg.