Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance velgenruil topic

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vermoed zilver met grijs of andersom ;)

330D86DE-4CB0-41FF-94DD-4358558BB456.png


Heb de auto opnieuw besteld met de grijze velgen
 
  • Like
Reactions: Lexikon
Hallo allemaal,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance met Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: met wie kan ik mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Voorwaarden:
  • Jouw Aluminium Performance (20 inch) velgen zijn origineel en helemaal gaaf / zonder schade (dus zonder reparaties)
  • We wisselen alleen de velgen (dus niet de banden)
  • Laten we de kosten splitten van het omwisselen
  • Omgeving Amsterdam heeft voorkeur maar een straal van zeg 25km is ook geen issue
  • Bij voorkeur vóór einde jaar

Tot snel,
D

Ps. In het juiste topic zal ik me binnenkort even voorstellen maar ik dacht laat ik alvast iemand blij maken met de Gray velgen …
 
  • Like
Reactions: Lexikon
Hallo allemaal,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance met Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: met wie kan ik mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Voorwaarden:
  • Jouw Aluminium Performance (20 inch) velgen zijn origineel en helemaal gaaf / zonder schade (dus zonder reparaties)
  • We wisselen alleen de velgen (dus niet de banden)
  • Laten we de kosten splitten van het omwisselen
  • Omgeving Amsterdam heeft voorkeur maar een straal van zeg 25km is ook geen issue
  • Bij voorkeur vóór einde jaar

Tot snel,
D

Ps. In het juiste topic zal ik me binnenkort even voorstellen maar ik dacht laat ik alvast iemand blij maken met de Gray velgen …

DaPupetMasta,

Zelf heb ik een M3P, waar ik 20" Vossen-HF2 velgen, gunmetal, velgen onder heb laten zetten. Vandaag heb ik mijn winterbanden op de auto laten zetten en de originele zilverkleurige velgen. Op de velgen zit trouwens een professioneel aangebrachte modesta glascoating, makkelijk bij schoonhouden. Omdat ik schroomdelete heb lijken de grijze velgen me mooier, als je wilt omruilen houd ik me aanbevolen. Regio Amsterdam is geen probleem, ik kom daar regelmatig.
 
Hallo allemaal,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance met Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: met wie kan ik mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Voorwaarden:
  • Jouw Aluminium Performance (20 inch) velgen zijn origineel en helemaal gaaf / zonder schade (dus zonder reparaties)
  • We wisselen alleen de velgen (dus niet de banden)
  • Laten we de kosten splitten van het omwisselen
  • Omgeving Amsterdam heeft voorkeur maar een straal van zeg 25km is ook geen issue
  • Bij voorkeur vóór einde jaar

Tot snel,
D

Ps. In het juiste topic zal ik me binnenkort even voorstellen maar ik dacht laat ik alvast iemand blij maken met de Gray velgen …
Ik heb je een bericht gestuurd! :)
 
Hier ook een setje (splinternieuwe ongebruikte) zilveren 20" performance velgen. Wil eventueel wel ruilen. Zitten winterbanden op, die wil ik graag houden, dus wil eventueel wel opdraaien voor de kosten van het overzetten van de banden.

(omgeving utrecht/amersfoort)