Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 stoelen vervangen

This site may earn commission on affiliate links.
A2393343-E569-4ABB-8C62-A7D993B56F30.gif
Ik heb vanochtend een uur met een Taycan 4S gereden. Ik geef de oplaadPorsche een 8. Eigenlijk is het een slechte duitse kopie van de model 3, zonder one pedal driving, een hele enge lane assist (op een recht stuk A9 dreef de Taycan direct naar links de rijstrook uit en had ik zonder ingreep de auto naast mij geraakt o_O) met te veel knoppen en slecht ingedeelde schermen maar met hele lekkere stoelen.

Die 161k houd ik dus lekker in mijn zak maar de stoelen van de Taycan wil ik wel in mijn Model 3 hebben.

Weet iemand of het makkelijk/moeilijk is om de Tesla stoelen te vervangen door iets anders? Lijkt mij gewoon een kwestie van 2x 4 boutjes losdraaien maar misschien zijn er nog software hoepels waar ik door moet springen.
 
Stoelverwarming en belangrijker de zij- airbags en aanwezigheidssensoren in de stoelen zijn wel een dingetje denk ik. Nog afgezien van de vraag of het past.
 
Last edited:
View attachment 511386 Ik heb vanochtend een uur met een Taycan 4S gereden. Ik geef de oplaadPorsche een 8. Eigenlijk is het een slechte duitse kopie van de model 3, zonder one pedal driving, een hele enge lane assist (op een recht stuk A9 dreef de Taycan direct naar links de rijstrook uit en had ik zonder ingreep de auto naast mij geraakt o_O) met te veel knoppen en slecht ingedeelde schermen maar met hele lekkere stoelen.

Die 161k houd ik dus lekker in mijn zak maar de stoelen van de Taycan wil ik wel in mijn Model 3 hebben.

Weet iemand of het makkelijk/moeilijk is om de Tesla stoelen te vervangen door iets anders? Lijkt mij gewoon een kwestie van 2x 4 boutjes losdraaien maar misschien zijn er nog software hoepels waar ik door moet springen.
Ga naar een goede bekleder en laat je bestaande stoelen op maat maken. Dan hou je alle functionaliteiten.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar