Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S 3e rij bankje gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
In SeC Gent is er een loaner met dit bankje. Misschien willen ze het wel over bouwen.

De loaners van SeC Gent zijn blijkbaar geleased en niet van SeC. Zij kunnen er niet over beslissen. Ze gaven ook aan dat het SeC (Gent) niet geautoriseerd is om een (nieuw) bankje te verkopen voor bij een VIN waar het bankje niet af fabriek geleverd is.

Vreemd... die geheimzinnige opstelling m.b.t. spare parts...Men ziet blijkbaar overal aansprakelijheidsrisico's in.
 
De loaners van SeC Gent zijn blijkbaar geleased en niet van SeC. Zij kunnen er niet over beslissen. Ze gaven ook aan dat het SeC (Gent) niet geautoriseerd is om een (nieuw) bankje te verkopen voor bij een VIN waar het bankje niet af fabriek geleverd is.

Vreemd... die geheimzinnige opstelling m.b.t. spare parts...Men ziet blijkbaar overal aansprakelijheidsrisico's in.
Ik denk dat er meer nodig is dan gewoon het bankje. Ik las ergens dat er een extra veiligheidsbalk in het chassis zit.
 
  • Like
Reactions: S-19910
qua veiligheid zit je op het achterste bankje goed als je een frontaal aanrijding hebt. Maar zelfs met de extra veiligheidsbalk in de achterbumper is het levensgevaarlijk op de achterste bank bij een heftige aanrijding achterop.
 
qua veiligheid zit je op het achterste bankje goed als je een frontaal aanrijding hebt. Maar zelfs met de extra veiligheidsbalk in de achterbumper is het levensgevaarlijk op de achterste bank bij een heftige aanrijding achterop.
Toch nog beter dan bij de meeste zevenzitters denk ik. Bij de s gaat het om je benen. Bij de peugeots, scenics, zafira’s etc zit je hoofd ongeveer tegen de achterste lijn van de auto aan.
Er zijn hier trouwens ooit ook best impressionante testfoto’s verschenen van aanrijdingen waar de achterkant relatief gaaf bleef.
 
  • Like
Reactions: S-19910