Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model-S modelauto

This site may earn commission on affiliate links.
Nu heb ik van bijna elke auto die ik ooit heb gereden een model kunnen bemachtigen (vaak in dezelfde kleur en uitvoering) en wil ik de traditie graag voortzetten. Nu zag ik tot mijn verbazing dat Tesla zélf 1:18 diecast model-s modellen verkoopt (Tesla Accessories and Charging Adapters 1:18 Scale Diecast P85 Model S)! Beetje aan de prijs, maar goed, wél een echte Tesla ;). Helaas is het bestellen uit de shop niet echt een feestje als je de verzendkosten hebt laten berekenen voor levering in NL; $232,19 voor standard delivery [emoji33]. Totaal $442,19 voor een modelauto [emoji33].

Ik denk dat ik nog even verder zoek [emoji20]
 
Last edited:
Even diecast Tesla Model S toys are expensive

ze zien er wel heel gedetailleerd uit.
Van mijn vorige auto's (jaguar XF en Mercedes CLK cabrio) heb ik ook schaalmodellen. deze kosten toen iets van 50 a 75€

Prachtig gedetailleerd... Zal eens mailen met het EU hoofdkantoor, want déze moet ik toch echt aan mijn collectie toevoegen...

0bbbe1abf44ee3c76469905cb5f62318.jpg
 
Nu heb ik van bijna elke auto die ik ooit heb gereden een model kunnen bemachtigen (vaak in dezelfde kleur en uitvoering) en wil ik de traditie graag voortzetten. Nu zag ik tot mijn verbazing dat Tesla zélf 1:18 diecast model-s modellen verkoopt (Tesla Accessories and Charging Adapters 1:18 Scale Diecast P85 Model S)! Beetje aan de prijs, maar goed, wél een echte Tesla ;). Helaas is het bestellen uit de shop niet echt een feestje als je de verzendkosten hebt laten berekenen voor levering in NL; $232,19 voor standard delivery [emoji33]. Totaal $442,19 voor een modelauto [emoji33].

Ik denk dat ik nog even verder zoek [emoji20]

Misschien kan iemand die naar de VS gaat er eentje (of meer) meenemen? Ik ben er ook in geinteresseerd! De sig rode dan, als ik niet dezelfde uitvoering als de mijne kan krijgen.
 
Helaas is het bestellen uit de shop niet echt een feestje als je de verzendkosten hebt laten berekenen voor levering in NL; $232,19 voor standard delivery [emoji33]. Totaal $442,19 voor een modelauto [emoji33].

Ik denk dat ik nog even verder zoek [emoji20]

Misschien kan iemand die naar de VS gaat er eentje (of meer) meenemen? Ik ben er ook in geinteresseerd! De sig rode dan, als ik niet dezelfde uitvoering als de mijne kan krijgen.


een bekend Forumlid, die overigens zelf met een Sig (in SigRood) rijdt, gaat regelmatig naar de VS.
Misschien moeten jullie hem een PM sturen ?

(als hij nog postbode wil spelen, ik meen begrepen te hebben dat iemand zijn spullen niet is komen ophalen...)
 
Binnengekomen antwoord vanuit Tesla EU: "Het schaalmodel zal beschikbaar komen aan het einde van de zomer, via Stores en Service centers. Het handigste is om aan te geven bij uw Service Center dat u hem graag wilt, zodat zij u kunnen laten weten wanneer ze binnen zijn."
 
Of open een "postbus" in de US MyUS.com | International Shipping Package Forwarding
....
werkt prima, op die manier al eerder de frunk tas gekocht in nog paar dingen in de US Shop al met al, goedkoper dan hier in de Tesla Service Center (let wel $ --> euro is wat minder gunstig nu).
Mijn zwarte schuco ligt in de postbus te wachten. Heb ook voor de kleine man thuis de diecast Model S en Roadster besteld. Zal als ik alles laat shippen de verzendkosten wel hier posten.
Overigens besteld op Amazon
 
Of open een "postbus" in de US MyUS.com | International Shipping Package Forwarding
....
werkt prima, op die manier al eerder de frunk tas gekocht in nog paar dingen in de US Shop al met al, goedkoper dan hier in de Tesla Service Center (let wel $ --> euro is wat minder gunstig nu).
Mijn zwarte schuco ligt in de postbus te wachten. Heb ook voor de kleine man thuis de diecast Model S en Roadster besteld. Zal als ik alles laat shippen de verzendkosten wel hier posten.
Overigens besteld op Amazon
Paul jij bent toch mijn (onze) mattie :biggrin: kunnen wij niet gewoon via jou PO Box bestellen! :tongue:
 
Ik zit al lang te wachten op een 1:43 of 1:18 Model S, maar ik baal echt van deze Modelauto. De prijs is VEEL te hoog voor de kwaliteit... De gebruikte materialen en de afwerking suggereren eerder dat het om een "speelgoed" modelauto van maximaal € 40,- gaat... Vind deze modellen niet uitzien of ze $ 210 waard zijn... Daar krijg je Autoart voor... kijk eens hoe mooi die afgewerkt zijn!