Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X Yoke retrofit

This site may earn commission on affiliate links.
De mannen in Brugge gissen even veel als wij doen. Er is in ieder gevan geen noodzaak om de CT snel naar Europa te leveren.
Inderdaad. Wij zijn een drama voor de meeste SeC's want we weten vaak meer over ons favoriete model dan de mensen die voor Tesla in een SeC werken. En dus ook alle vragen over roadmap van producten en services in Europa weten ze bij het SeC niet.

Zolang productie van de CT niet aan 100% bolt in Texas, moet je geen Europese CT verwachten. Maar het doet natuurlijk geen pijn om het halo product wel al in Berlijn neer te zetten.
 
bedankt.
Die Yoke went super snel.
Heb inmiddels zo'n twee weken m'n nieuwe S, met yoke. De auto is super (echt weer een stap vooruit tov. de vorige) en de yoke went inderdaad heel snel.

Het ontbreken van de stalks begint ook te wennen, maar duurt wat langer :cool:. De alledaagse handelingen gaan prima, bijna vanzelf, maar bijvoorbeeld straatje keren of haaks inparkeren (met enkele keren steken) is nog steeds even "zoeken". Het wisselen tussen voor- en achteruit ging met de stalks net effe makkelijker/sneller,
 
Sorry, ik ben een tijdje weggeweest, dus ik moet even uitvissen hoe die quote knop ook alweer werkt. Ik bedoel inderdaad een aftermarket yoke stuurwiel ter vervangingen van het originele ronde stuurwiel in een X. Ik hou er va om het stuur laag te hebben en dan kijk ik vaak tegen de bovenkant van het bestaande stuur aan dat soms net voor de snelheidsmeter zit. Met zo'n yoke heb je daar geen last van.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Sorry, ik ben een tijdje weggeweest, dus ik moet even uitvissen hoe die quote knop ook alweer werkt. Ik bedoel inderdaad een aftermarket yoke stuurwiel ter vervangingen van het originele ronde stuurwiel in een X. Ik hou er va om het stuur laag te hebben en dan kijk ik vaak tegen de bovenkant van het bestaande stuur aan dat soms net voor de snelheidsmeter zit. Met zo'n yoke heb je daar geen last van.
Om die reden ben ik ook van rond stuur naar Yoke geswitcht.
Ik ben alleen in afwachting van een officiele retrofit vanuit tesla met dan ook de claxon weer in het midden.

weet iemand of er al zicht is op deze retrofit?