Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X dance Wereld record

Ja ik wil er wel bij zijn!


  • Total voters
    30
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,
Ik denk er over om het wereld record dansende model X te gaan neerzetten. Nu lukt dat (net) niet in mijn eentje dus zoek eigenlijk wat hulp en ook jullie enthousiasme.
Er is een wereldrecord langste parade tesla's, die staat op 145. Van de dansende X'en is er geen. Lijkt mij prima te combineren.
Dus als eerste de vraag. Lijkt jullie dit leuk?
 
Hallo,
Ik denk er over om het wereld record dansende model X te gaan neerzetten. Nu lukt dat (net) niet in mijn eentje dus zoek eigenlijk wat hulp en ook jullie enthousiasme.
Er is een wereldrecord langste parade tesla's, die staat op 145. Van de dansende X'en is er geen. Lijkt mij prima te combineren.
Dus als eerste de vraag. Lijkt jullie dit leuk?
Ik ben er klaar voor! Gister een paar filmpjes gemaakt met de xmas show:
Mad P***y
 
Last edited:
Hallo,
Ik denk er over om het wereld record dansende model X te gaan neerzetten. Nu lukt dat (net) niet in mijn eentje dus zoek eigenlijk wat hulp en ook jullie enthousiasme.
Er is een wereldrecord langste parade tesla's, die staat op 145. Van de dansende X'en is er geen. Lijkt mij prima te combineren.
Dus als eerste de vraag. Lijkt jullie dit leuk?
Ook mensen met een S of 3 zijn natuurlijk welkom om het record te breken voor de langste stoet!!