Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Iets wat me meteen opvalt in de configurator van de X:

In de nieuwe Model S kan je le lader laten upgraden van 11kw naar 16.5kw voor 1700€
In de configurator van de X kost die upgrade 2100€ ! En hij is 'na levering te activeren'....
Wat is nou het voordeel van die nieuwe lader ivm met de oude optionele duolader? (oude prijs 2000€)
 
Last edited:
En dan nu de vraag aller vragen: welke kleurencombinatie? Ik heb nu de volgende combinatie ingevoerd:

Zwart metallic
Beige leer
Beige headliner
Carbon

Mooie combinatie, maar wel exact dezelfde als in de p85 en de p90dl... In het kader van afwisseling vind ik titanium ook wel mooi, maar mijn echtgenote vindt dat maar een "ouwelullenkleur"...
 
En voor wat betreft de SpoilerTs ben ik blij dat Wiebe weer terug is van weggeweest ;)

Hij zit er weer op, op de MX. Het is onvoorstelbaar. De man die een gloeiende hekel heeft aan die nepspoilers en altijd geroepen heeft dat ie nooit meer van 50K aan een auto uitgeeft. Die man heeft een MX van 160K+ besteld, met spoilert inderdaad. Thuis heb ik een verhaal over "Total Cost of Ownership", "je moet de investering over 5 jaar zien", "restwaarde wordt positief beïnvloed" waarna men meewarig knikt en het waarschijnlijk categoriseert onder Midlife Crisis.

Ach, een ander koopt een Harley of ruilt z'n vrouw in voor 2 van 20. Dan valt dit nog reuze mee.
 
Maar dan heb je wel de spoilerts aller spoilerts, dat moet jou toch wat waard zijn! ;)
De spoilerT zorgt nog voor wat onduidelijkheid in de Design Studio: staat als "optioneel" bij een 90D, zonder vermelding van prijs. Klik je die aan, dan past de configuratie zich aan naar een P90D (terwijl in de US ook de 90D een actieve spoilerT lijken te hebben bij uitlevering) o_O
 
De spoilerT zorgt nog voor wat onduidelijkheid in de Design Studio: staat als "optioneel" bij een 90D, zonder vermelding van prijs. Klik je die aan, dan past de configuratie zich aan naar een P90D (terwijl in de US ook de 90D een actieve spoilerT lijken te hebben bij uitlevering) o_O

Als ik het goed begrijp is de spoilert hoe dan ook beweegbaar. In de 90d echter "slechts" in twee standen: ingeklapt (de mooie stand :) ) en uitgeklapt. Het actieve gedeelte zou er uit bestaan dat er nog allerlei tussenliggende standen zijn, afhankelijk van de snelheid.
 
  • Like
Reactions: Wiebe
Als ik het goed begrijp is de spoilert hoe dan ook beweegbaar. In de 90d echter "slechts" in twee standen: ingeklapt (de mooie stand :) ) en uitgeklapt. Het actieve gedeelte zou er uit bestaan dat er nog allerlei tussenliggende standen zijn, afhankelijk van de snelheid.
Heb je in ieder geval een SpoilerT.....!!!!.....:) langzaam toch de kant van Wiebe en mij op.........
 
  • Like
Reactions: Wiebe