Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Ik mag mijn Founder Edition 29 Juli ophalen.:cool:
Er wordt dan ook een Signature geleverd, maar voor mij onbekend van wie... misschien meldt die zich nog?;)
30 Juli even op een paar plaatsen langs in het Brabantse :)
31 Juli meteen een dagtrip Eiffel vanuit Urmond (met 9 auto's al overvol):cool:
3 Aug met potlood afgesproken ook even in Aartselaar langs te gaan, daar staat er dan ook 1 voor proefritten. Leuk om er even 2 bij elkaar te zien:)
14 Aug gaan we dat weer herhalen, misschien dan meer X'n erbij? Wie heeft daar zin in?:cool: nu overigens al met 4 auto's... eigenlijk is 8 de max voor zo'n trip.

Aangezien je zo vaak een tripje naar de Eifel doet en gedaan hebt, begin ik de indruk te krijgen dat je misschien een hond hebt, en dat je die steeds even in de Eifel moet gaan uitlaten omdat hij het anders niet "doet". ;) Je kunt er schijnbaar niet genoeg van krijgen. Aangezien ik zondag met plezier ook voor mijn eerste keer mee mag, heb ik dat misschien straks ook. :eek: Heb alleen nog geen hond.
 
Last edited:
image.jpeg
Of dit....
 
  • Like
Reactions: Firebird
Kijk al enige tijd mee, vandaag toch maar een account aangemaakt :)

Afgelopen zaterdag was Bjørn Nyland even in Nederland. Heb zijn Model X Founders Edition bekeken bij de SuC in Zwolle.
Klein, bescheiden mannetje is het en super aardig, heeft alles laten zien en hij is als een kind zo blij met zijn Model X. Maar, wie zou dat niet zijn?
Wou jullie de foto's niet onthouden.


 
Ik heb m bij Aurland SuC in Noorwegen ontmoet. Idd heel vriendelijke man.

En het bericht van Zwolle is natuurlijk goed nieuws:rolleyes:, dan kan ik nl. Zwolle overslaan de komende week, want daar is er dus al 1 geweest :D(net als Drachten?)

En... mooie foto's, maar ik zie liever de hele foto in het forum ipv een verwijzing naar een pagina met minder gewenste reclames... snap t wel, het duurde voor mij ook even voordat ik doorhad dat ik een foto via upload a file kon plaatsen toen de site vernieuwd werd, en dacht toen ook dat het een url moest zijn...
 
Ik zal het onthouden en de volgende keer de foto's dan uploaden. Je kunt het bericht blijkbaar niet aanpassen?
Van mij mag je Drachten overslaan, maar Zwolle niet. Kom graag nog eens kijken naar de Model X en wellicht een ritje maken?:D Bjorn moest er vrij snel weer vandoor dus heb de auto maar kort kunnen bekijken. Maar goed, wie ben ik..
Foto 23-07-16 22 15 33.jpg
 
Het gaat goed. Bericht ontvangen dat de productie gereed is en de MX op weg is naar de haven voor transport naar NL. Naar verwachting levering half sept.....

Die van mij is op 23/7 in Houston met de boot vertrokken. Wordt in Rotterdam verwacht rond10/8 en naar verwachting kan mijn X half september geleverd worden. Waarschijnlijk is de auto ergens begin juli uit productie gekomen, al met al duurt 't het laatste logistieke stuk best nog wel lang. Nou ja, we wachten rustig af...:)